پایان تاج در فصل ششم/ بازیگر نقش پرنسس دایانا پیدا شد

الیزابت دبیکی، بازیگر ۲۹ ساله استرالیایی در فصل‌های پنجم و ششم سریال محبوب و پربیننده «تاج» نقش پرنسس دایانا را ایفا و جایگزین اما کورین می‌شود.

 گیل خبر/ همشهری آنلاین به نقل از ای‌پی نوشت:  دبیکی که در پاریس به دنیا آمده و در دانشگاه ملبورن استرالیا درس خوانده، با بلندی قامت ۱۹۱ سانتیمتری در دو فصل پایانی «تاج» بازیگر نقش شاهزاده ولز خواهد بود که ۱۷۸ سانتیمتر قد داشت. در فصل چهارم سریال نتفلیکس که قرار است پیش از پایان ۲۰۲۰ پخش شود، اما کورین ۲۴ ساله و بریتانیایی نقش دایانا اسپنسر را بازی می‌کند.

دبیکی در فصل‌های پنجم و ششم «تاج» همبازی چهره‌هایی چون ایملدا استانتن در نقش ملکه الیزابت، لزلی منویل در نقش پرنسس مارگارت و جاناتان پرایس در نقش پرنس فیلیپ می‌شود. اولیویا کلمن و کلر فوی در فصل‌های اول تا چهارم نقش جوانی و میانسالی ملکه الیزابت را ایفا کرده‌اند. در فصل چهارم شخصیت پرنسس دایانا با بازی کورین وارد داستان می‌شود و قرار است دبیکی ۲۹ ساله در پرماجراترین سال‌های زندگی شاهزاده ولز نقش او را بازی کند.

 

جاش اوکانر و اما کورین به نقش پرنس چارلز و پرنسس دایانا (سمت راست) در بازی یک صحنه واقعی مربوط به سال ۱۹۸۳

دبیکی که از ستاره‌های نوظهور و آینده‌دار دنیای سینماست، در صفحه شخصی در توییتر ایفای نقش دایانا را یکی از آرزوهای بزرگ دنیای حرفه‌ای خود دانست. او در «بیوه‌ها» به کارگردانی استیو مکویین درخشید و در «انگاشته» کریستوفر نولان و «نگهبانان کهکشان بخش ۲» هم بازی کرده است.

 

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code