گیل خبر/ به عنوان یک مدیر ورزشی وقتی بر روند انتخابات مجامع هیات های ورزشی دقت می کنم با یک جریانی مواجه می شوم که علاقمند است متخصصین ورزشی در هیات ها حضور نداشته باشند و تفاوتی هم ندارد که این متخصصین ورزشی پرسنل اداره کل ورزش استان باشند و یا نباشند اما این سیاست پیچیده از سوی مدیرکل پرحاشیه ورزش گیلان دنبال می شود و یک ناظر بیرونی هم به سادگی متوجه این سیاست ها نمی شود در این یادداشت به طور مصداقی به مجمع انتخاباتی هیات نجات غریق استان اشاره می کنم.

در انتخابات هیات نجات غریق استان افراد زیر با سوابق مشخصی حضور داشته اند :
۱- حامد آریان فر: مدرس نجات غریق، دکترای حقوق،وکیل دادگستری و رئیس کمیته انضباطی هیات استان
۲- فریبا آریافر: مدرس نجات غریق، کارشناس ارشد تربیت بدنی و نایب رئیس اسبق هیات نحات غریق
۳- مسعود پورگل: مدرس نجات غریق، کارشناس ارشد تربیت بدنی، رئیس سابق ادارات ورزش و جوانان شهرستان های استان ، دبیر سابق هیات نجات و غریق استان
۴- مظفر مومنی: مدرس نجات غریق ، کارشناس ارشد تربیت بدنی ، رئیس اداره ورزش و جوانان سیاهکل و...
۵- امیر نوری سادات: مدرس ارشد و بین المللی نجات غریق، کارشناس ارشد کامپیوتر،رئیس سابق هیت های نجات غریق و ووشو استان، رئیس سابق امور استان های فدراسیون ووشو کشور، رئیس کمیته انضباطی و تدوین مقررات و آئین نامه های فدراسیون نجات غریق کشور، مدیر کنترل پروژه و مدیر عامل شرکت آران پگاه کادوس،مدیر بزرگترین اماکن آبی کشورواستان گیلان و....
۶- فرامرز دباغ: مدرس نجات غریق، کارشناس ارشد تربیت بدنی، دبیر آموزش و پرورش، مسئول سابق کمیته آموزش هیات استان.
۷- عمادالدین همتی: فاقد سابقه در نجات غریق، شناگر، دبیر سابق هیات شنای استان و دامپزشک
۸- حسین میرزایی: فاقد هرگونه سابقه ورزشی، دو سال رئیس هیات شنای رشت که کلا هیات در این دو سال تعطیل بود ، معاون سابق میراث فرهنگی رشت که اخیرا برکنار شده است .

نتیجه :
هیچ یک از داوطلبان ریاست هیات نجات غریق استان که تحصیل کرده و متخصص و پیشکسوت این رشته بودند در مجمع انتخاباتی ره به جایی نبردند و آقای حسین میرزایی فاقد هرگونه سابقه ورزشی در موضوع نجات غریق به عنوان رئیس هیات انتخاب شد ؟! چرا ؟! اطلاع دقیقی ندارم و رسیدگی آن هم وظیفه نهادهای نظارتی میدانم.

 

گیل خبر: انتشار مطالب خبری و یادداشت های دریافتی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.