17.08.2020 fifa1 (1)

گیل خبر/ فدراسیون فوتبال مدعی است کماکان رایی از سوی فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) درخصوص پرونده مارک ویلموتس به این فدراسیون واصل نشده است. تصاویر و ترجمه نامه فیفا را در طرفداری بخوانید.
فدراسیون فوتبال ایران در پرونده شکایت مارک ویلموتس به پرداخت 6.2 میلیون یورو محکوم شد. این خبر ساعتی پیش در رسانه طرفداری منتشر شد. این نامه را می بینید. مطابق این حکم، فدراسیون فوتبال به پرداخت 6 میلیون و 137 هزار یورو به ویلموتس به عنوان غرامت و 5 هزار فرانک سوئیس به فیفا بابت هزینه دادرسی محکوم شده است.

 

متن ترجمه سایت طرفداری

تصمیم قاضی کمیته تعیین وضعیت بازیکنان در رابطه با اختلاف مطرح شده از سوی مارک ویلموتس در خصوص مشکلات استخدامی

قاضی؛ روی فرمیر از هلند
خواهان؛ مارک ویلموتس از بلژیک (وکیل: آقای یان کلاینر)
خوانده؛ فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران (وکلا: لودویک دلشات، رضا شاه منصوری و علی ملیح زاده)
نتیجه دادرسی کمیته تعیین وضعیت بازیکنان در خصوص پرونده مارک ویلموتس و فدراسیون فوتبال ایران
ادعای خواهان یعنی مارک ویلموتس، پذیرفته شد.
خوانده یعنی فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران باید مبلغ 6 میلیون و 137 هزار و پانصد یورو غرامت بابت نقض قرارداد به علاوه پنج درصد سود از تاریخ 21 ژانویه 2020 تا تاریخ پرداخت کامل باید به ویلموتس پرداخت کند. (6 میلیون و 137 هزار و پانصد یورو به علاوه پنج درصد سود می شود 6 میلیون و 443 هزار یورو!)
هرگونه ادعاهای بعدی خوانده رد شد.
درخواست تجدید نظر خوانده رد شد.
خواهان پرونده یعنی مارک ویلموتس باید یک شماره حساب بانکی معتبر در اختیار خوانده پرونده یعنی فدراسیون فوتبال ایران قرار دهد تا فدراسیون فوتبال مبلغ مقرر را به آن شماره حساب پرداخت کند. 
خوانده باید مدرکی معتبر از پرداخت مبالغ تعیین شده بر اساس تصمیم فیفا که به درستی ترجمه شده باشد را در اختیار خواهان قرار دهد و بهتر است این ترجمه به یکی از زبان های رسمی فیفا یعنی انگلیسی، فرانسوی، آلمانی و اسپانیایی باشد.
در صورتی که مبالغ یاد شده به علاوه سود مقرر ظرف سی روز به خواهان پرداخت نشود و جزییات مربوط به پرداخت در بانک معتبر در اختیار خواهان قرار نگیرد، خوانده با عواقب زیر روبرو خواهد شد: در صورتی که مبالغ یاد شده بر اساس تصمیم فیفا در موعد مقرر پرداخت نشود، پرونده به کمیته انضباطی فیفا ارجاع داده خواهد شد.
هزینه های دادرسی به مبلغ 5000 فرانک سوئیس باید از سوی خوانده به فیفا پرداخت شود.
در خصوص نتیجه حکم توجه داشته باشید:

بر اساس ماده های 15 و 18 قوانین آیین دادرسی، این مکاتبات فقط در خصوص نتیجه این حکم است و نه زمینه های دیگر. اگر هر یک از طرفین بخواهند از جزییات مربوط به حکم فیفا مطلع شوند و درخواست تجدید نظر دهند، باید طی ده روز درخواستی کتبی به فیفا ارائه دهند. در صورت عدم ثبت چنین درخواستی تا مهلت مقرر، یعنی حکم صادر شده لازم الاجرا می شود و این طور در نظر گرفته می شود که هر دو طرف از حق تجدید نظر و بررسی تصمیم گیری صرف نظر کرده اند. در صورتی که طرفین، سوالی در خصوص نحوه صدور حکم نداشته باشند، متحمل هزینه نخواهند شد و در صورت نیاز، هزینه های اضافی انجام شده به طرفین باز می گردد.