سرمربی رشتی تیم رایکای بابل پس از مسجل شدن بقای تیمش می گوید ازیک‌طرف برای حفظ سهمیه رایکا خوشحالم از طرفی برای سقوط سپیدرود ناراحت هستم.

گیل خبر/ علی نظر محمدی سرمربی تیم فوتبال رایکا بابل در بازگشت مجددش به این تیم در نهایت توانست حکم بقای این تیم را در لیگ دسته یک بگیرد، درحالی‌که تیم محبوب دوران فوتبالش سپیدرود رشت همزمان با این موفقیت به لیگ دسته دو سقوط کرد.


وی در همین رابطه و پس از پیروی 3 بر 0 مقابل آرمان گهر در آخرین هفته رقابت‌های لیگ دسته یک اظهار داشت: «به این خاطر که توانستیم سهمیه رایکا را در لیگ یک حفظ کنیم بسیار خوشحالم، اما از طرفی از سقوط تیم سپیدرود هم نمی‌توانم ناراحت نباشم. چه کنیم که فوتبال حرفه‌ای است و شرافت فوتبال و تعهد کاری اقتضا می‌کرد که من تمام تلاشم را برای بقای رایکا انجام دهم، گرچه حاشیه‌های زیادی پس از ورود من به بابل و نیت من برای هدایت رایکا ایجاد شد که خدا را شکر که توانستیم در زمین دهان خیلی‌ها را ببندیم.»

وی در ادامه افزود: « رایکا تیمی است که بازیکنانش نماد غیرت را معنی کردند. آنها 6 کادر فنی را در طول یک فصل تجربه کردند اما تمرکزشان را از دست ندادند. تیمی که حتی روزی از ضعیف‌ترین تیم دسته اول در زمین خودش شکست خورد، اما بازهم از هم نپاشید نشان دهنده این است که ظرفیتش بالای داشته، اما به دلایل مشکلات زیاد در آستانه سقوط قرارگرفته بود.»

نظر محمدی همچنین در ادامه صحبت هایش بیان کرد: «رایکا در نیم‌فصل اول تنها 13 امتیاز گرفته بود اما در نیم فصل دوم ما توانستیم 24 امتیاز به دست بیاوریم. از این بابت که در زمین خودمان و پیش هوادران و مسئولانمان چنین اتفاق خوبی برای فوتبال مازندران افتاد خوشحالم. مبارک مردم بابل باشد. فقط امیدوارم این فصل برای مسئولان ورزش مازندران و حتی گیلان تجربه‌ای باشد که در سال های بعد برنامه مدون‌تری داشه باشند که بتواند به آن چیزی که شایسته‌اش است برسند.»

وی در پایان خاطرنشان کرد: « به‌هرحال ما باید بدانیم این تیم سابقه حضور در فینال جام حذفی و یک قدمی به صعود به لیگ برتر را دارد. امیدوارم سهمیه لیگ برتری مازندران به عدد دو برسد و سپیدرود هم در اولین فرصت به سطح اول فوتبال ایران برگردد. واقعا جای این تیم های پرطرفدار مثل سپیدرود، رایکا، داماش، ملوان و مس کرمان در لیگ برتر بسیار خالی است و من فکر میکنم این تیم ها اگر در لیگ برتر باشند لیگمان بسیار جذاب‌تر و دیدنی تر خواهد بود.»