گیل خبر/ سیروس صداقت کیش پیشکسوت بوکس گیلان و از قهرمانان این رشته ورزشی در ایران و آسیا طی مطلبی که در اختیار گیل خبر گذاشت از عملکرد ریاست فدراسیون بوکس انتقاد کرد.

در این مطلب آمده است:

بسمه تعالی

با کسب اجازه از پیشکسوتان رشته بوکس کشور به استحضار می رسانم؛ اینجانب سیروس صداقت کیش یکی از ورزشکاران دهه 50 الی60 کشور میباشم، بنده بعنوان یک نفر کارشناس بوکس کشور منتقد از عملکرد ریاست محترم فدراسیون در چند سال گذشته، مطالبی را بعرض خانواده بوکس کشور می رسانم.

از شروع کار فدراسیون بوکس بعد از مدیریت حاج آقا ناطق نوری، افرادی که لیاقت دریافت احکام داوری و مربیگری از سطح کشور بودند نائل نگردیدند و این امر خدشه جبران ناپذیری به این رشته ورزشی وارد نموده، از آنجاییکه ریاست فدراسیون بوکس اطلاعات دقیق در امر این رشته ورزشی را نداشته و متوسل به اشخاصی گردید که رابطه را به جای ضابطه حکفرما نمودند. برای مثال بنده به عنوان رییس هیات بوکس بندرانزلی که مهد پرورش بوکس کشور بوده و قهرمانان و افتخار آفرینان بزرگی در سطح کشور پرورش داده و عناوین آسیایی و جهانی و حتی با کمی خوش شانسی نشان المپیک را کسب می نمودند
اولا تقاضای کتبی دو کلاس داوری و مربیگری را از سه سال قبل مطرح نمودم و که پس از پیگیری های بسیار از طرف اینجانب و ریاست تربیت بدنی شهرستان و نماینده محترم وقت به هیچ عنوان نتوانستیم به این مهم دست یابیم، با اینکه آقای دکتر ثوری قول ورزشی دادند که حتما این کلاس ها را در بندرانزلی برگزار خواهند نمود.

ثانیا با پیگیری های زیاد از طریق آجا پس از سی سال برای اولین بار استارت بوکس ارتش را در شهرستان بندرانزلی در سال97 زدیم و از آقای ثوری و 60 نفر پیشکسوت بوکس این رشته از سراسر کشور با هماهنگی آقای مهندس مقصودی دعوت بعمل آمد تا از نزدیک از این مسابقات دیدن نمایند. بنا به اظهار همه پیش کسوتان، این میزبانی ایده آل و عالی بود لیکن آقای ثوری قول واگذاری یکدستگاه رینگ بوکس را در همان مسابقات به نماینده شهرمان داده و پس از پیگیری های زیاد آقای دکتر ثوری رینگ را به یکی از مربیان شهرستان آقای سینا بلانش واگذار نمودند البته ناگفته نماند آقای دکتر ثوری به همراه خانواده محترم پس از دو روز اقامت در بندرانزلی بدون خداحافظی شهرستان را ترک نموده و پس از اعتراض بنده به عنوان مسول هیات به عملکردشان، ایشان فرمودند: مساله ای در همایش پیش آمد که خیلی سریع مجبور به ترک انزلی و حرکت به سمت تهران شدم و تلفن شخصی ام در سد منجیل به داخل آب افتاد و شماره ای از شما جهت تماس نداشتم و از شما عذرخواهی می نمایم. اما در مصاحبه اخیرشان در کانال بوکس گیلان به آقای دکتر بابک بردبار تبریک گفته و انتخاب سینا بلانش را مایه برکت دانسته و مربیان دیگر را دلسرد و آتشی را در بوکس بندرانزلی ایجاد نمودند که خاموش نمودن آن بسی مشکل خواهد بود.

ثالثا در مدت سه سالی که آقای دکتر ثوری به سمت ریاست فدراسیون رسیدند هیچ گونه کمک تجهیزاتی و مالی به استان گیلان و بالاخص به شهرستان انزلی ننموده اند ،چه انتظاری از هیات بوکس بندرانزلی می باشد؟ از قدیم گفتند از هر دست بدهی از همان دست میگیری.

من استنباط می نمایم ایشان با حبّ و بغض مدیریت می نمایند و هرکسی که از ایشان انتقاد نماید در صدد انتقام جویی می باشند.

با ذکر این مطالب امید است تا تجدیدنظر در نحوه مدیریت فدراسیون صورت گیرد.
بهترین ها را برای شما آرزومندم.


والسلام​​​​​​​​​​
با تقدیم احترام سیروس صداقت کیش

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code