فرماندار رشت در بازدید از پروژه های زیرساختی شهرک صنعتی سپیدرود، تاکید کرد؛
۱۳۹۹/۰۵/۲۲ ۲۱:۳۰ چاپ

فرماندار رشت بر لزوم پیگیری جدی و تسریع در روند اجرایی پروژه تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی سپیدرود تاکید کرد.


گیل خبر/ مهندس علی فتح اللهی فرماندار رشت صبح امروز به اتفاق مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان از روند اجرای پروژه های زیرساختی شهرک صنعتی سپیدرود رشت بازدید کرد.
بازدید از پروژه های تصفیه خانه مرکزی شهرک ، جمع آوری آبهای سطحی شهرک، زیرسازی و آسفالت خیابان های شهرک و احداث مسیر بتنی راه دسترسی واحدهای کانی غیر فلزی از جمله برنامه های بازدید فرماندار رشت از شهرک صنعتی سپیدرود بود.
مهندس فتح اللهی در حاشیه این بازدید با تاکید بر فراهم آوردن زیرساخت های شهرک صنعتی سپیدرود برای فعالیت بدون دغدغه واحدهای تولیدی، افزود: تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی سپیدرود از جمله پروژه های بسیار مهم زیرساختی این شهرک است که باید در اسرع وقت تکمیل و به مرحله بهره برداری برسد.
وی با اشاره به اهمیت حفظ محیط زیست و توسعه پایدار، خاطر نشان کرد: علی رغم اهمیت بسیار بالایی که مقوله تولید برای شهرستان دارد، نباید محیط زیست را فدای تولید کنیم.
فرماندار رشت با اشاره به بررسی مشکلات این پروژه در نشست با نمایندگان، گفت: انتظار داریم با پیگیری ویژه مسئولان ذیربط، هر چه زودتر شاهد تکمیل این پروژه و بهره برداری از آن باشیم.