فرمانده سپاه قدس گیلان در همایش روز خبرنگار:
۱۳۹۹/۰۵/۲۱ ۲۰:۰۵ چاپ
رسالت بزرگ خبرنگاران ایجاد وحدت، نشاط و امید در جامعه است

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: رسالت بزرگ خبرنگاران ایجاد وحدت و همدلی و همچنین ایجاد نشاط و امید در جامعه است.

گیل خبر/ سردار محمد عبدالله پور روز سه شنبه در نشست با اصحاب رسانه استان گیلان به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار در رشت اظهار داشت: یکی از ترفندها و فتنه های دشمنان این است که امید و نشاط از جامعه ایران گرفته شود و در این راستا تبلیغات و اقدامات گسترده ای را انجام می دهند.

وی افزود: با این وجود خبرنگاران باید مواظب این حربه دشمنان نظام جمهوری اسلامی باشند تا دلسردی در جامعه ایجاد نشود و در  شرایط پیچیده حاکم در جهان و جامعه ، نقش خبرنگاران در این خصوص بسیار حائز اهمیت است.

وی ادامه داد: خوشبختانه در کشور ما افراد توانمندی در جامعه خبری حضور دارند و این خبرنگاران نیز باید به دنبال حق و عدالت باشند و به طور حتم پرچم حق و عدالتخواهی مردم با وجود خبرنگاران به زمین نخواهد افتاد.

فرمانده سپاه قدس گیلان بیان کرد: امیدوارم با انجام تمام و کمال رسالت اصحاب رسانه و خبرنگاران ، شاهد پیروزی مستضعفین جهان بر ظالمین و پیروزی حق بر باطل در جهان باشیم چون خبرنگاران با توانایی هایی که دارند مردم را می توانند آگاه سازند و راه حق از باطل را به جامعه نشان دهند.

همچنین در ادامه این جلسه ، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: شغل و حرفه خبرنگاری جایگاه عظیمی دارد چون خبرنگاری شغل مادی نیست و یک رسالت است که باید بهترین ها دز این عرصه حضور یابند که خوشبختانه در کشور ما خبرنگاران بسیار باصلابت و متدینی داریم.

حجت الاسلام احسان الله محمدی افزود: خبرنگاران چشم بیدار ، گوش شنوا و زبان گویای مردم و جامعه هستند و البته خبرنگاری امانتی است که باید به موقع و به دور از گرایشات سیاسی اخبار را در اختیار مردم قرار دهند.

وی ادامه داد: با توجه به فعالیت این قشر زحمتکش و تاثیرگذاری آن در جامعه، مسئولان و مجریان باید تقدس جایگاه خبرنگاران را حفظ  و از طرف دیگر خود خبرنگاران نیز باید به جایگاه رفیع خود آگاه و آن را حفظ کنند.

حجت الاسلام محمدی در ادامه به استفاده ابزاری قدرتهای استعماری از رسانه اشاره و بیان کرد: متاسفانه قدرتهای بزرگ و استکباری از ابزار رسانه برای سلطه بر بشریت ، سرکوب استعدادهای الهی و ایجاد فاصله طبقاتی استفاده می کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با تاکید بر این که  سپاه خانه امن خبرنگاران است خاطرنشان کرد: در رسانه های استکباری و سلطه گر، مظلوم را ظالم و ظلم ظالمین را خدمت و صلاح بشر عنوان می کنند اما در جمهوری اسلامی خبرنگاران زبان گویای مردم هستند و مورد احترام همه مسئولان می باشند./ایرنا

 

عکس: سعید کتمان