رییس هیئت کشتی استان گیلان خبر داد:
۱۳۹۹/۰۵/۱۹ ۲۲:۱۳ چاپ

رییس هیئت کشتی استان گیلان با تجلیل از مقام خبرنگاران به مناسبت روزخبرنگار ابراز کرد : خبرنگاران منعکس کننده دردهای جامعه هستند اما کسی دردهای این صنف را بازگو نمی کند.

گیل خبر/ سرویس ورزشی: امیر رضی زاده با اشاره به نقش رسانه ها در ترویج شاخه های ورزشی به تشریح برنامه ها و اهداف هیئت کشتی گیلان نیز پرداخت. وی تشکیل بانک اطلاعاتی کشتی گیران ، داوران و قهرمانان این رشته ورزشی را از اولویت های هیئت کشتی گیلان برشمرد که یکی از شاخصه های ارزیابی فدراسیون کشتی است.

وی ادامه داد: متاسفانه در گیلان خانه کشتی نداریم و یکی از اهداف مهم هیئت ، راه اندازی خانه کشتی گیلان است که با همکاری اداره کل ورزش و جوانان و فدراسیون ، دو قطعه زمین تعرفه شده ؛ یک قطعه زمین ۶۰۰۰ متری با دستور مستقیم دکتر نوبخت و همچنین زمین سالن کشتی شهید باهنر که به علت بارش برف آسیب دیده بود. بنابراین امیدوار هستیم با همکاری وزارت ورزش و جوانان خانه کشتی در شان مردم گیلان تاسیس شود .

رضی زاده به بهره گیری از تجربیات پیشکسوتان گیلان اشاره کرد و گفت : قرار بر این است که کلاس ها و کارگاه های آموزشی با حضور استاد بهمن میرزایی برگزار شود.

وی یادآورشد : با آموزش و پرورش گیلان هم برای طرح استعدادیابی از نوجوانان به تفاهم رسیدیم .

همچنین رییس هیئت کشتی گیلان از عقد قراردادی با فدراسیون کشتی برای برگزاری رقابت های جام تختی خبر داد .

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code