دو راهی حضور در انگلیس یا بازگشت به هلند، پیش روی علیرضا جهانبخش.

 

گیل خبر/ به نقل از طرفداری، رسانه های کشور ترکیه، امروز شنبه (11 مرداد) خبر از علاقه فنرباحچه به جذب علیرضا جهانبخش چه به صورت قرضی و چه دائمی دادند. خبری که در رسانه های کشور انگلیس بازتاب نداشته است.

به گزارش طرفداری، نه باشگاه برایتون موافق انتقال علیرضا جهانبخش به ترکیه است و نه خود علیرضا چنین درخواست و علاقه ای دارد. نزدیکان علیرضا جهانبخش در گفتگو با طرفداری این موضوع را تایید کرده اند. همچنین در صورتی که جدایی از برایتون و انتقالی در کار باشد، جهانبخش بازگشت به هلند را ترجیح می دهد.

علیرضا جهانبخش فرصت بازگشت به هلند را دارد چرا که هر سه باشگاه برتر هلند در پی جذب او هستند. جهانبخش با نایمخن کارش را در فوتبال هلند آغاز کرد. سال 2015 به آلکمار رفت و با این باشگاه در فوتبال هلند خوش درخشید. آقای گلی اردیویزه با آلکمار پایانی بود بر پنج سال حضور در فوتبال هلند و سکوی پرتابی به لیگ برتر انگلیس. اما پس از دو سال حضور در لیگ برتر انگلیس، جهانبخش چندان مورد اقبال مربیان برایتون قرار نگرفت و در انگلیس فرصت آن درخشش را پیدا نکرد. شاید بازگشت به هلند جهانبخش را بار دیگر به اوج و قله برساند. البته برایتون که برای خرید علیرضا جهانبخش هزینه زیادی پرداخت کرده به همین راحتی بازیکن گران قیمت خود را از دست نخواهد داد.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code