مقاله دکتر امیر ولایی مقاله برتر کنفرانس بین المللی عمران و معماری ایتالیا شد

مقاله ارائه شده توسط دکتر امیر ولایی ، مدرس و پژوهشگر جوان گیلانی، مقاله برتر کنفرانس بین المللی عمران و معماری ایتالیا شد.

گیل خبر/ ارائه شده توسط دکتر امیر ولایی ، مدرس و پژوهشگر جوان گیلانی، مقاله برتر کنفرانس بین المللی عمران و معماری ایتالیا شد.
این مقاله در خصوص مقاوم سازی ساختمان ها پس از زلزله کرمانشاه بود که می تواند به پروژه ای موفق در شهرهای با خطر لرزه خیری بالا تبدیل شود.
مقاله دکتر امیر ولایی در کنفرانس بین المللی عمران و معماری در ایتالیا در رقابت با مقالات ارائه شده از سوی پژوهشگران ۱۷ کشور مختلف حائز رتبه برتر شد و تندیس این کنفرانس را به خود اختصاص داد.
پیش از این قرار بود کنفرانس بین المللی ایتالیا به صورت حضوری برگزار گردد که به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.
در این کنفرانس بین المللی مقالات به دو زبان انگلیسی یا عربی ارائه شدند.
دکتر امیر ولایی رتبه ۲ کنکور دکتری تخصصی را در کارنامه دارد و تحصیلات مقطع دکتری خود را در گرایش سازه در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین (باراجین) به صورت پژوهش محور گذرانیده است.
وی تا کنون ۹ مقاله بین المللی شخصی ارائه کرده که دو مورد ISI و ۷ مورد مربوط به کنفرانس های بین المللی بوده است.
شایان ذکر است در کنفرانس بین المللی ایتالیا مقالات ارائه شده توسط سایر پژوهشگران ایرانی پذیرفته شدند اما به عنوان مقاله برتر انتخاب نشدند اما مقاله امیر ولایی پذیرش، پرزنت و برگزیده (مقاله برتر) شد.
امیر ولایی با احتساب آخرین کنفرانس در ایتالیا، موفق به دریافت پنج تندیس بین المللی شده است.

حرف تازه

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code