رضا درویشی، مهاجم تیم ملوان بندرانزلی پس از دیدار برابر مس رفسنجان به دلایل غیر موجه از حضور در تمرینات ملوان امتناع کرد.

گیل خبر/ غیبت غیر موجه مهاجم ملوانان که پس از دیدار برابر مس رفسنجان اتفاق افتاد، بالاخره مسئولان این تیم را برای شکایت از وی به کمیته انضباطی خواهد برد. رضا درویشی پس از دیدار اخیر این تیم با ارسال پیامکی به پژمان نوری به وی اعلام کرد که باشگاه دیگر به او نیازی ندارد و به این ترتیب ترجیح می دهد دیگر در تمرینات این تیم حضور نداشته باشد!

باشگاه ملوان بندرانزلی در این باره به ارائه توضیحاتی پرداخت:

غیبت رضا درویشی از نظر باشگاه غیر موجه و مصداق بارز رفتار غیر حرفه ای است. این بازیکن در حالی که در هر سه بازی ملوان پس از آغاز مجدد لیگ یک به میدان رفته بود ، در پایان بازی با مس رفسنجان که با پیروزی ملوان همراه بود ، در پیامی به مدیریت باشگاه اعلام کرد تیم ملوان دیگر نیازی به وی نداشته و به همین دلیل قصد شرکت در تمرینات را ندارد ! 

این در شرایطی است که از سوی کادرفنی و مدیریت باشگاه به هیچ عنوان چنین چیزی به بازیکن اعلام نشده و به میدان رفتن این بازیکن در هر سه دیدار ملوان (دو دیدار یار ثابت و یک دیدار به عنوان یار تعویضی) خود نمایانگر این موضوع است که در این شرایط حساس ملوان به همه ی بازیکنان خود از جمله بازیکنان با تجربه نیاز دارد. 

اما پس از گذشت 9 روز این بازیکن همچنان بر بی انضباطی خود با عدم شرکت در تمرینات اصرار ورزیده و به این ترتیب باشگاه ملوان از حق قانونی خود برای برخورد با بازیکن خاطی از طریق شکایت به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به جهت غیبت غیرموجه و بی انضباطی استفاده خواهد کرد. 

این اتفاق در حالی می افتد که باشگاه ملوان تعهدات خود را به این بازیکن تاکنون انجام داده و نزدیک به 80 درصد از مبلغ قرارداد خود را تاکنون دریافت کرده است.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code