محمدرضا اکبریان به عنوان داور بازی تیم های سپیدرود رشت و داماش گیلانیان انتخاب شد.

گیل خبر/ مسئول روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان روز پنجشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: داوران قصاوت کننده هفته سی ام رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال اعلام شد که اکبریان نیز دربی رشت و بازی بین تیم های سپیدرود و داماش را قضاوت خواهد کرد.

علیرضا وهابی افزود: محمدرضا اکبریان که سابقه قضاوت در رقابت های لیگ برتر را دارد از سوی کمیته داوران برای این دیدار حساس انتخاب شده که امیدواریم در نهایت شاهد یک قضاوت خوب و بی نقص از سوی گروه داوری این مسابقه باشیم.

وی ادامه داد: همچنین محمدرضا مدیرروستا و علی رعیت دو کمک داور صاحب نام نیز اکبریان را در این دیدار همراهی می کنند،  مهدی جبرئیلی به عنوان داور چهارم و حسین عرب براقی به عنوان ناظر گروه داوری در دیدار تیم های سپیدرود رشت و داماش حضور خواهند یافت.

وی بیان کرد: تیم های فوتبال سپیدرود رشت و داماش گیلانیان شنبه ۲۸ تیرماه در هفته سی ام رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان در ورزشگاه سردارجنگل رشت رو در روی هم قرار می گیرند.

مسئول روابط عمومی هیات فوتبال گیلان ابراز امیدواری کرد که هر دو تیم رشتی سپیدرود و داماش در این دربی، بازی زیبایی را از خود به نمایش بگذارند تا ورزش دوستان و فوتبال دوستان گیلانی از تماشای تلویزیونی این بازی لذت ببرند.

وهابی تصریح کرد: این دیدار نیز همانند سایر بازی های فوتبال در کشور به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد اما با هماهنگی های انجام شده قرار است این دیدار به صورت مستقیم از شبکه استانی باران پخش شود.

وی به دیدار ملوان بندرانزلی نیز اشاره و اظهار کرد: تیم فوتبال ملوان بندرانزلی دیگر نماینده استان گیلان در رقابت های لیگ دسته اول نیز باید در هفته سی ام این مسابقات باید در تهران رو در روی نیروی زمینی قرار گیرد.

تا پایان هفته بیست و نهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان با حضور ۱۸ تیم، داماش با کسب ۳۳ امتیاز در مکان سیزدهم و سپیدرود رشت با ۲۷ امتیاز در مکان هفدهم جدول رده بندی قرار دارند.