باشگاه سپیدرود رشت از باشگاه شاهین بوشهرو مهدی پاشازاده شکایت رسمی خواهد کرد.

گیل خبر/ به گزارش دی اسپورت، مهدی پاشازاده امروز در اقدامی عجییب و در حالی که دو هفته بود هدایت تیم فوتبال سپیدرود رشت را بر عهده داشت با باشگاه شاهین بوشهر قرارداد بست.

این اقدام سرمربی سپیدرود با واکنش باشگاه سپیدرود رشت مواجه شد و قرار است نماینده استان گیلان امروز با ارسال نامه رسمی به کمیته انضباطی و اخلاق فدراسیون از باشگاه شاهین شهرداری بوشهر و مهدی پاشازاده شکایت کند.

همچنین افشین ناظمی مدیرعامل تیم سپیدرود رشت، در خصوص انتخاب شدن مهدی پاشازاده به عنوان سرمربی تیم شاهین شهرداری بوشهر صحبت هایی را عنوان کرد.

 افشین ناظمی در گفتگو با تسنیم، درباره پیوستن مهدی پاشازاده به تیم شاهین شهرداری بوشهر گفت:اصلاً از این موضوع خبر ندارم! نمی ‌دانم چطور می‌گویند به شاهین پیوسته است! او با ما قرارداد دارد و برایش کارت صادر شده است، مگر می شود به شاهین رفته باشد.

وی افزود:روز گذشته از باشگاه شاهین با ما تماس گرفتند اما مخالفت کردم و دیگر خبری نشد. نمی‌دانم چطور می‌گویند به شاهین رفته است. پاشازاده تازه دو هفته است سرمربی تیم ما شده و با ما قرارداد دارد و برنامه تمرینی هم به ما داده است.

مدیرعامل باشگاه سپیدرود در پاسخ به این پرسش که چه اقدامی انجام خواهد داد؟ گفت:اصلاً فکر این اتفاق را نکرده بودیم. نمی‌دانم چه بگویم.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code