معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان:
۱۳۹۹/۰۴/۲۰ ۲۰:۱۸ چاپ

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان : روزانه حدود 70 بیمار کرونایی وارد بیمارستان های استان می شوند.

گیل خبر/ دکتر آبتین حیدرزاده امروز گفت : متاسفانه علیرغم هشدارهای مکرر و فراوانی که از رسانه های مختلف به مردم گیلان داده می شود روند ابتلا به بیماری کرونا آرام آرام رو به افزایش است.
وی تصریح کرد: آمار مبتلایان به کرونا به هیچ وجه کاهش پیدا نکرده و روزانه حدود 70 بیماری کرونایی وارد بیمارستان های استان می شوند.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان افزود : تعداد بیماران کرونایی بستری شده در استان بیش از یک ماه گذشته است و امکان دارد گیلان دوباره رکورد دار شود.
دکتر آبتین حیدرزاده تاکید کرد: من از همه مردم استان خواهش می کنم به طور جدی فاصله اجتماعی رعایت بکنند، از برگزاری مراسم، تجمعات، عروسی ها، عزاداری ها خوداری کنند ، مهمانی نروند ، کنار ساحل و پاساژ جمع نشوند ، فقط برای کارهای ضروری از منزل خارج شوند و از ماسک استفاده کنند.
وی افزود : متاسفانه امروز در یکی دو تا از شهرستان ها دیدیم که مراسم عروسی با تعداد زیاد جمعیت برگزار شد که البته همکاران ما حضور پیدا کردند و خواهش کردند که فورا نسبت به اتمام مراسم اقدام کنند.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در پایان خاطر نشان کرد : البته ما هنوز برخورد قهری و شدید نکردیم ولی خواهش ما این است که مردم نروند به آن سمت که خدایی نکرده مجددا استان با شرایط بدتری روبرو شود.