سرمربی ملوان بندرانزلی گفت : تیم سپیدرود کاری ندارم آنها برای ما قابل احترام هستند اما آنها روی اوت دستی و کرنر کار می کردند اما در مقابل ما چند موقعیت تک به تک را از دست دادیم.

گیل خبر/ به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ اکبر میثاقیان پس از تساوی تیمش در دربی گیلان در خصوص بازی اظهار داشت : با وجود اینکه دو تیم شرایط مناسبی را در جدول ندارند اما بازی حساسیت و جذابیت خاص خودش را داشت به نظر من ما باید بازی را با نتیجه سه بر یک پیروز می شدیم آنها فقط یک کرنر زدند و غیر از آن کرنر دیگر توپی به دروازه ما نیاوردند.

میثاقیان افزود : ما سوار بر بازی بودیم بازیکنان‌مان بازی خوبی را انجام دادند از نتیجه تساوی راضی نیستم باید بازی را می بردیم. بازی که امروز انجام دادیم به مراتب بهتر از بازی با بادران بود چرا که موقعیت های زیادی داشتیم.

سرمربی ملوان بیان داشت : به تیم مقابل کاری ندارم آنها برای ما قابل احترام هستند اما آنها روی اوت دستی و کرنر کار می کردند اما در مقابل ما چند موقعیت تک به تک را از دست دادیم.

وی ادامه داد : برای اولین بار در دربی گیلان حضور داشتم که حس خوبی برایم داشت.

میثاقیان در خصوص داوری بازی نیز گفت : داور بازی داور جوانی بود در حالیکه کنترل چنین بازی حساس سخت است اما به نظرم قضاوت بدی نداشت و بازی را به خوبی کنترل کرد.

سرمربی ملوان اظهار کرد : امیدوارم سه تیم گیلانی در رقابت های لیگ دسته اول حفظ شوند و با رسیدگی به مشکلات این تیم ها در نهایت به سطح اول فوتبال کشور برسند.

او اضافه کرد : مردم انزلی عاشق ملوان هستند و با این تیم زندگی می کنند در تمرین قبل از بازی نیز هواداران زیادی به تمرین آمده بودند و انرژی مضاعفی را به تیم تزریق کردند امیدوارم ملوان در لیگ بماند و به روزهای خوبش بازگردد.