سرمربی جدید تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: در دربی گیلان تیم برتر میدان بودیم.

گیل خبر/ مهدی پاشازاده روز سه شنبه در خصوص دیدار تیم های فوتبال سپیدرود رشت و ملوان بندرانزلی در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در اکثر دقایق این دیدار، بازی را دراختیار داشتیم و فرصت های مناسبی نیز کسب کردیم.

وی افزود: البته ملوان بندرانزلی یک تیم ریشه دار و باقدرت است و با تمامی احترامی که برای این تیم قائلم  اما ما برتر از ملوان ظاهر شدیم و مستحق پیروزی در این دربی بودیم اما متاسفانه در نهایت نتوانستیم به برتری برسیم.

وی با اشاره به اعتراض کادرفنی سپیدرود در خصوص گل ملوان بیان کرد: اعتراض ما به حق بود چون آن چیزی که دیدیم بازیکن ملوان با دست توپ را کنترل کرد و این گل باید مردود اعلام می شد و البته اشتباه زیاد بود و عمدی نبود ولی در آن صحنه، خطای هند بازیکن ملوان واضح بود.

وی ادامه داد: به هرحال این بازی با نتیجه مساوی به پایان رسید و شرایط تیم ما نیز سخت بود چون دو روز قبل به عنوان سرمربی در این تیم کار خود را آغاز کردم اما بازیکنان ما ظرف دو تا سه هفته دیگر عیارشان را نشان می دهند و امیدوارم که در چند بازی باقی مانده بتوانیم نتایج خوبی را کسب کنیم تا سهمیه سپیدورد در لیگ دسته اول حفظ شود.

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت در خصوص ادامه رقابت ها هم با بیان اینکه ما تابع دستورات سازمان لیگ هستیم و از قانون پیروی می کنیم، گفت : گرچه برگزاری فشرده لیگ در این شرایط برای بعضی از تیمها همچون سپیدرود بسیار سخت و دشوار است اما اگر قرار است بازی ها دنبال شود ما نیز بناچار باید در بازی ها حضور یابیم.

پاشازاده تصریح کرد: این در حالی است که ما بازیکن کم داریم و چند بازیکن ما هم مصدوم هستند و چند بازیکن مصدوم نیز به تازگی به تیم اضافه شده اند که این عوامل کار را برای ما دشوار می کند اما با تمام وجود در سایر بازیها حضور می یابیم و امیدوارم که بتوانیم نتایج خوبی را کسب کنیم.

تیم های فوتبال سپیدرود رشت و ملوان بندرانزلی دوشنبه شب در هفته بیست و هشتم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت دو تیم به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافتند.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code