فرمانده یگان امنیتی امام علی (ع) سپاه قدس گیلان:
۱۳۹۹/۰۴/۱۶ ۰۸:۱۱ چاپ

فرمانده یگان امنیتی امام علی (ع) سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه فرهنگ‌سازی در مسائل امنیتی تأثیرگذار است، گفت: خوراک اجتماعی و محتواسازی در فضای مجازی یکی از نیازهای امروز جامعه است و باید رسانه‌ها به این موضوع توجه ویژه داشته باشند.

گیل خبر/ به نقل از فارس، سرهنگ مجید دوهندو صبح امروز در نشست خبری با اشاره به اینکه یگان امنیتی وظیفه امنیت جامعه را بر عهده دارد، اظهار کرد: امنیت یکی از نیازهای جامعه بشریت است که افراد جامعه‌ای که فاقد امنیت هستند به اهمیت این موضوع بیشتر یقین دارند.

وی با اشاره به اینکه بیداری اسلامی به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران در کل منطقه و جهان اتفاق افتاده، گفت: دشمن تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تخریب کند.

فرمانده یگان امنیتی امام علی (ع) سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه فرهنگ‌سازی در مسائل امنیتی تأثیرگذار است، بیان کرد: خوراک اجتماعی و محتواسازی در فضای مجازی یکی از نیازهای امروز جامعه است و باید رسانه‌ها به این موضوع توجه ویژه داشته باشند.

دوهندو با بیان اینکه جنایت‌های فراوانی علیه ملت ایران از اول انقلاب تاکنون رقم خورده، افزود: دشمن تمام حربه‌های خود را علیه ملت سرافراز ایران اسلامی به‌کاربرده اما تاکنون به نتیجه نرسیده و مردم ایران از انقلاب حراست و پشتیبانی می‌کنند.

وی نقشه جدید دشمن را ایجاد نارضایتی عمومی بین مردم دانست و گفت: ایجاد مشکلات اقتصادی از طریق نیروهای خودی در داخل و خارج به دنبال برهم زدن آرامش اقتصادی مردم و ایجاد نارضایتی عمومی در جامعه است.

فرمانده یگان امنیتی امام علی (ع) سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه مردم ایران همواره علیرغم مشکلات فراوان حامی انقلاب بوده‌اند، خاطرنشان کرد: شاید مردم ایران با یکدیگر اختلاف‌نظر فراوانی داشته باشند اما همواره با تمامی سختی‌ها عاشق انقلاب بوده‌اند.

دوهندو با بیان اینکه داشتن اطلاعات امنیتی نیاز مردم است، تصریح کرد: باید از روش‌های مختلف اطلاعات لازم و مسائل ضد امنیتی به مردم آموزش داده شود زیرا مسئله امنیت موضوع مهمی است و یکی از روش‌های دشمن برای ضربه به کشورها است.

فرمانده یگان امنیتی امام علی (ع) سپاه قدس گیلان با تأکید بر اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی متعلق به مردم است، بیان کرد: انسان‌ها و تشکل‌های زیادی هم‌اکنون در حال تلاش برای برقراری امنیت در کشور هستند اما دیده نمی‌شوند.

وی با اشاره به اینکه تهیه اقلام بهداشتی و رساندن آن به درب مردم، یکی از وظایف یگان امنیتی امام علی (ع) بود، گفت: توزیع اقلام بهداشتی در مناطق محروم و حضور در بیمارستان‌های استان برای کمک به کادر درمان از دیگر اقدامات یگان امنیتی امام علی (ع) بود.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code