در حالی که برای هشتمین هفته متوالی تثبیت قیمت هندوانه در مرز ۲۵۰۰ تومان، از توفیق دولت در مهار گرانی و ایجاد ثبات اقتصادی در مقابله با تحریم های ظالمانه دشمن حکایت دارد! و در حالی که ملت همیشه در صحنه کماکان با سفرهای برون شهری خود چشم اندازی از توسعه گردشگری داخلی در سال ۹۹ و تناسب آن با افزایش مرگ و میر مبتلایان به کرونا در سال جاری را ترسیم می کنند! ناگهان خبر تکان دهنده و مهمی از ینگه دنیا هوش و حواس پیروان رسانه های مجازی را به خود جلب کرد، بطوریکه شنیدن صدای اصلاحات از قلب لس آنجلس، اینبار معادلات دنیای سلربیتی ها را بهم ریخت!

گیل خبر/ کمیل فتاحی


در حالی که مهمترین خبر این روزها، افزایش چشمگیر آمار فوتی های کرونا در ایران و رکورد هر ۱۰ دقیقه یک فوتی است، و در حالی که حسن روحانی اعلام کرد از ۱۵ تیرماه همه باید اجبارا ماسک بزنند! و در حالی که اخبار انقلاب مردمی آمریکا از احتمال سقوط رژیم دونالد ترامپ و آغازی بر پایان غرب وحشی حکایت دارد! و در حالی که هر روز از کنار گوشه کشور خبر آتش سوزی دشت و دمن به گوش می رسد که در پی آن هزاران هکتار جنگل و مرتع در آتش سوخته و صدها گونه گیاه و جانور و حتی حامیان طبیعت خاکستر می شوند! و در حالی که برای هشتمین هفته متوالی تثبیت قیمت هندوانه در مرز ۲۵۰۰ تومان، از توفیق دولت در مهار گرانی و ایجاد ثبات اقتصادی در مقابله با تحریم های ظالمانه دشمن حکایت دارد! و در حالی که ملت همیشه در صحنه کماکان با سفرهای برون شهری خود چشم اندازی از توسعه گردشگری داخلی در سال ۹۹ و تناسب آن با افزایش مرگ و میر مبتلایان به کرونا در سال جاری را ترسیم می کنند! ناگهان خبر تکان دهنده و مهمی از ینگه دنیا هوش و حواس پیروان رسانه های مجازی را به خود جلب کرد، بطوریکه شنیدن صدای اصلاحات از قلب لس آنجلس، اینبار معادلات دنیای سلربیتی ها را بهم ریخت!
خبر کوتاه بود و اعجاب انگیز! الف،حامدی خواننده ایرانی سالهای دور که اکنون مقیم آمریکاست و در اسپانیا هم ویلای محقری دارد، با اعمال اصلاحات بنیادین، پس از نیم قرن سرتیتر خبر رسانه های زرد جهان شد.
قضیه از این قرار بود که الف،حامدی طی مراسم باشکوهی با حضور همسرش و یکنفر فیلمبردار موبایل به دست، با تعلیق سینمایی جذاب و جامپ کات ماهرانه، جلوی دیدگان میلیون ها فالوور ریش و سبیل خود را از ته تراشید. ویدئویی که به گفته تحلیلگران، مهمترین رویداد حوزه اصلاحات در یک دهه اخیر عنوان گرفته و موجب شد اینبار خورشید اصلاحات از لس آنجلس به افکار عمومی بتابد!
تفسیرگران معتقدند الف.حامدی نشان داد هرگز برای اصلاح دیر نیست و حتی اگر پنجاه سال با یک شکل و شمایل جلو دیدگان مردم بر صحنه ظاهر شده اید، حال می توانید با جسارتی مثال زدنی ریخت خود را بهم ریخته و قیافه ای دگرگون از خود نشان دهید.
حقیقتی که توجه به آن از جانب برخی دیگر از سلبریتی ها و رجال سیاسی الزامی بنظر می رسد.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code