ادعای عجیب استاندار اسبق گیلان و نماینده فعلی بابل:
۱۳۹۹/۰۴/۱۴ ۰۹:۱۳ چاپ

استاندار اسبق  و نماینده فعلی بابل مدعی شد: از آستارا تا انزلی یک ردیف بودجه و از انزلی تا گلوگاه یک ردیف بودجه در نظر گرفته شد که آقای نوبخت بدلیل گیلانی بودن، ۸۰ درصد بودجه را به گیلان برده است.

گیل خبر/ به نقل از ماز نیوز، مهدی سعادتی نماینده مردم شهرستان بابل در مجلس بابیان اینکه اولویت مجلس، برخورد بی‌رحمانه با مفاسد اقتصادی است، اظهار داشت:هیچ اختلاف و وحدت شکنی را در برنامه کاری نداریم و برای حفظ منافع ملی و شهرستان وحدت و همدلی را سر لوحه کارمان قرار دادیم.

 


وی با انتقاداز اینکه ۸٠ درصد بودجه انزلی تا گلوگاه توسط نوبخت در گیلان هزینه شد، افزود:عقب‌ماندگی بابل در زیرساخت، بسیار گسترده بوده و باپیگیری مشترک همکار خوبم دکتر کریمی در صدد تخصیص اعتبارات در این حوزه هستیم.

سعادتی خاطرنشان کرد:از نمایندگان قبلی تشکر می‌کنم وباید یاد آور شوم که در انتخابات گذشته مردم ما به دنبال یک تغییر و تحول بودندوشهرستان بابل که دومین شهرستان پرجمعیت‌ در شمال کشور پس از رشت است دارای عقب ماند گی های فراوانی است و تعیین ضرب‌العجل ساخت تصفیه‌خانه که به اشتباه اینطور ساخته شد، از عمده برنامه‌های ما است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: سه موضوع مهم عدالت، مسائل اقتصاد و معیشت و مسائل فرهنگی موضوعاتی بود که مورد اهتمام مقام معظم رهبری بوده وقطعا یکی از اولویت‌های مجلس برخورد بی‌رحمانه و شجاعانه مقابل مفاسد اقتصادی است.

نماینده بابل با انتقاد از بی عدالتی در تخصیص بودجه گفت:از آستارا تا انزلی یک ردیف بودجه و از انزلی تا گلوگاه یک ردیف بودجه در نظر گرفته شد که آقای نوبخت بدلیل گیلانی بودن، ۸۰ درصد بودجه را به گیلان برده است.