انتقاد کاظم دلخوش از ادعاهای نماینده تهران:
۱۳۹۹/۰۴/۱۳ ۱۲:۳۵ چاپ

سید کاظم دلخوش نماینده  صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات اخیر یکی از نمایندگان تهران خاطر نشان کرد: متاسفانه برخی همکاران، اتهاماتی واهی علیه بنده مطرح کرده اند که کذب محض است. بنده تعهدی برای تایید شدن اعتبار نامه ام ندادم.

گیل خبر/ نماینده صومعه سرا با تاکید بر اینکه تلاش برای تایید نشدن اعتبارنامه اینجانب آخرین حربه دشمنانم بوده است افزود: آنهایی که ادعا می کنند تعهدی برای عمل در چارچوب قانون داده ام تا اعتبارنامه ام تایید شود تعهدنامه را منتشر کنند.
وی تصریح کرد: متاسفانه برخی از نمایندگان کم نام و نشان شاید برای بیشتر دیده شدن خودشان دست به چنین اقداماتی می زنند و می خواهند با زیر سوال بردن نمایندگان قدیمی به شهرت بیشتری دست یابند.
سید کاظم دلخوش در ادامه بیان داشت: البته این مسائل تازگی ندارد و در طول سالیان گذشته بارها افراد مختلف دست به چنین بی اخلاقی هایی زده اند.
نماینده صومعه سرا با بیان اینکه «آن را که حساب پاک است از محاسبه چه باک است؟» افزود: پس از اعتراض تعدادی از نمایندگان، بنده توضیحات لازم را ارائه کردم و دلایل اعتراض آن افراد رد شد.
دلخوش همچنین بر ضرورت تلاش مضاعف نمایندگان برای بهبود وضع معیشت مردم تاکید کرد و گفت: اوضاع اقتصادی جامعه به نحوی است که شاید تلاش مضاعف همکاران ما نسبت به دوره گذشته نیز برای رفع مشکلات کافی نباشد.
وی خاطر نشان کرد: در چنین شرایطی انتظار می رود همکاران ما هوشیارانه برخورد کنند و به جای دامن زدن به شایعات بی اساس، تمرکز خود را بر مبارزه واقعی با فساد و بهبود معیشت مردم بگذارند.
این نماینده گیلان در پایان عنوان کرد: امیدوارم در آینده شاهد اتهام زنی در مجلس نباشیم چرا که این رویه جز تقابل نمایندگان و دور شدن از اهداف اصلی دستاوردی نخواهد داشت.