معاون فرماندار رشت تاکید کرد:
۱۳۹۹/۰۴/۰۹ ۱۵:۵۹ چاپ

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار رشت با اشاره به نقش مهم سازمان ها و تشکل های مردم نهاد در رفع مشکلات اجتماعی، گفت: استفاده بهینه از ظرفیت سمن ها و تشکل های مردم نهاد نیازمند ساماندهی و هماهنگی بین آنهاست.

گیل خبر/ به گزارش ایلنا از رشت، فریبرز سعیدی‌کیا در جلسه ستاد ساماندهی جوانان در فرمانداری شهرستان رشت، بیان داشت: سمن‌های مختلف در شهرستان رشت نیز باید برنامه‌ریزی‌هایی در حوزه‌های مختلف آموزش و فرهنگ‌سازی داشته باشند تا برای بهره مندی از ظرفیت آنان استقبال شود.

وی با اشاره به فعالیت های سمن ها در جریان مقابله با کرونا در شهرستان رشت، افزود: بیشترین همدلی و هم افزایی را در مقابله با ویروس کرونا در بین جوانان به ویژه توسط سمن ها شاهد بودیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار رشت با بیان اینکه برای مقابله با ویروس کرونا و کمک رسانی‌ها به مردم و یاری به کادر درمان افراد با هر گرایش سیاسی حضور داشتند، خاطر نشان کرد: علاوه بر سمن ها گروه های مختلف جهادی، دانشجویان، بسیجیان و غیره داوطلبانه حضور داشتند که جای قدردانی دارد.

سعیدی کیا در بخش دیگری از سخنانش بر ضرورت برنامه ریزی ادارات شهرستان رشت در حوزه اوقات فراغت و ارایه آن به فرمانداری تاکید و تصریح کرد: برای استعدادیابی جوانان دستگاه های مختلف از جمله فنی و حرفه ای، آموزش و پرورش، اداره ورزش و جوانان شهرستان رشت برنامه ریزی داشته باشند.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code