حواشی اولین مسابقه سپیدرود بعد از کرونا/ درگیری لفظی عنایتی و دست نشان در رشت+تصاویر

گیل خبر/ در دیداری معوقه از هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور جام آزادگان تیم سپیدرود در ورزشگاه سردار جنگل رشت برابر تیم هوادار تهران با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

 

حمید کاظمی در دقیقه ۷۰، تنها گل این مسابقه را به ثمر رساند تا شاگردان غلامرضا عنایتی با ۳۶ امتیاز، به رتبه نهم جدول صعود کنند.

 

به نقل از خبرورزشی، این دیدار که روز گذشته در رشت و استادیوم سردار جنگل برگزار شد با حواشی زیادی همراه بود که باعث شد سه بار بازی با تصمیم ناظر و داور قطع شود. ابتدا حضور لیدر‌های سپیدرود در سکو‌ها باعث شد تا بازی برای دقایقی به وقفه بیفتد و در ادامه نیز بحث میان افشین ناظمی، مدیرعامل سپیدرود و ناظر بازی باعث قطع شدن بازی شد.

در اواسط بازی هم درگیری لفظی شدیدی میان رضا عنایتی و نیمکت نشینان سپیدرود رقم خورد که این موضوع هم دقایقی باعث ایجاد تنش در بازی شد. دست نشان، سرمربی باتجربه و باسابقه سپیدرود که کاملا از کوره در رفته بود، قصد برخورد شدیدتری با نیمکت تیم هوادار را داشت که با مداخله اطرافیان این ماجرا ختم به خیر شد.

همچنین همراهان تیم هوادار که در پشت نیمکت این تیم حضور داشتند یکی از خبرنگاران قدیمی ورزشی نویس رشتی (محمد خوش اندام) را مورد فحاشی و ضرب و شتم قرار دادند!

این مسابقه که بدون حضور تماشاگران برگزار شد از هیچ شبکه تلویزیونی نیز پخش نشد.

 

 

 

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code