پیراهن جدید سپیدرود با یک طراحی جالب+تصاویر

گیل خبر/ تیم فوتبال سپیدرود رشت پس از پایان تعطیلی اجباری کرونایی و  آغاز دوباره لیگ دسته اول با پیراهن جدید و طراحی جالب توجه در مسابقات حضور پیدا خواهد کرد.

شرکت (saminsport) طراح پیراهن جدید سپیدرود در ارتباط با کانسپت طرح خود چنین توضیح داده است:

” قطعاً یکى از محبوب ترین تیم هاى باشگاهى ایران سپیدرود رشت است.

رشت (شهرباران) بیش از ۴٬۵ قرن پیش مرکز گیلان شد و در گذشته، مرکز استان یکم ایران بوده است. همچنین این شهر نقشی کلیدی در بزنگاه های تاریخ ایران مانند انقلاب مشروطه، جنبش جنگل و انقلاب ۱۳۵۷ ایران داشت و با توجه به فرهنگ مردم آن و قرار گرفتن در جاده راه ابریشم از دیرباز به عنوان دروازه اروپا همواره به عنوان دروازه تمدن مدرن از آن یاد می‌شود و دارای پیشینه ای درخشان در عرصه مبادلات خارجی بوده‌است.

روز ۱۲ دی با عنوان روز رشت به ثبت رسید تاریخ میلادی دوم ژانویه روز رشت (شهر باران های نقره ای) است و طراحى پیراهن این باشگاه هم برگرفته از این اصالت می باشد.

سمت راست پولک ماهى یادآور یکى از القاب این باشگاه (ماهى ها) و به یاد شعارِ (اگر سپیدرود بخشکد ماهی ها می میرند) است.

سمت چب خط هایى به نماد چوب است زیرا این استان تا همین چند سال پیش و در ۱۰ سال پیاپی، قطب اول زراعت چوب در کشور و بر جایگاه اول تکیه زده بود.

پایین پیراهن نماى شهردارى رشت به عنوان یکى از بناهاى محبوب ایران و تاریخى این شهر می باشد که بین سال‌های ۱۲۸۶ تا ۱۳۰۵ خورشیدی به دستور ادارهٔ بلدیه رشت، در ضلع غربی میدان شهرداری رشت با الهام از معماری سن پترزبورگ توسط آرتم سرداراف معمار ارمنی – آلمانی مقیم رشت ساخته شد و از آن زمان تاکنون به عنوان ساختمان شهرداری رشت مورد استفاده قرار گرفته است.