فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم (ص) از احداث پارکی مختص بانوان با تأمین هزینه توسط این قرارگاه به مناسبت میلاد کریمه اهل‌بیت حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها و باهدف هدیه به بانوان شهر رشت خبر داد.

 

گیل خبر/ به نقل از فارس، سعید محمد ظهر امروز در مراسم آغاز همکاری مشترک ما بین شهرداری و قرارگاه خاتم در تالار گفت‌وگوی شهرداری رشت با تأکید بر اینکه قرارگاه خاتم وابسته به سپاه پاسداران است و در هم‌اکنون بیش از پنج هزار پیمانکار با آن در ارتباط است، اظهار کرد: گیلان ازجمله استان‌هایی است که از ظرفیت‌های بسیار بالایی در گردشگری برخوردار است و در بخش آب میزان بارندگی که در این استان رقم می‌خورد آرزوی بسیاری دیگر از استان‌های کشور است.

استان گیلان از ظرفیت‌های بالایی برخوردار است

وی با اشاره به اینکه گیلان از ظرفیت‌های بالایی برخوردار است، گفت: مقام معظم رهبری در جلسه‌ای فرمودند که فقر و مشکلات استان گیلان زیرپوشش سبز آن پنهان مانده است.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) سپاه پاسداران با بیان اینکه اگر استان گیلان با ظرفیت‌هایی که دارد در اختیار برخی از دیگر کشورها قرار می‌گرفت از وضعیت رفاهی بسیار بالایی برخوردار بود، تصریح کرد: مدیریت در ظرفیت‌ها و منابع حرف نخست را میزند و پیش‌ازاین نیز در پروژه‌هایی همچون راه‌آهن رشت به آستارا حضور داشتیم که البته هنوز این قرارداد به امضا نرسیده اما بدون توجه به این موضوع در حال اجرای بخش‌هایی از آن پروژه هستیم تا کارها به سرعت انجام شود.

محمد با بیان اینکه تا پیش‌ازاین در پروژه‌های شهری حضور نداشتیم، گفت: با توجه به اینکه تمایل فراوانی در مسؤولین درباره اجرای پنج پروژه شهر رشت با همکاری با قرارگاه خاتم مشاهده کردیم قرارگاه به این موضوع ورود کرد که تأمین اعتبار این پروژه‌ها نیز از محل تهاتر املاک و به‌صورت مالی انجام می‌شود.

وی به میلاد حضرت معصومه (س) اشاره کرد و گفت: به مسؤولین شهری اعلام کردم که با در اختیار قرار دادن یک قطعه زمین به قرارگاه سازندگی خاتم، قصد داریم پارکی مختص بانوان نجیب و پاک‌دامن این شهر ایجاد کنیم و این اقدام هدیه قرارگاه خاتم به بانوان این شهر است.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم (ص) با تأکید بر اینکه همدلی خوبی در مدیران شهر رشت مشاهده می‌شود، بیان کرد: اعتبار مالی این پنج پروژه بسیار بالا است و با توجه به افزایش قیمت ارز به‌طور یقین باید در حوزه تأمین اعتبار مالی به‌خوبی ورود کرد و امیدوارم به‌گونه‌ای عمل نشود که شرمنده مردم شهر بشویم.

محمد با بیان اینکه قرارگاه خاتم طی سی‌ویک سال پروژه‌های مهمی را به سرانجام رسانیده است، تصریح کرد: قرارگاه سازندگی خاتم اثبات کرد که هر پروژه بزرگی با تکیه‌بر توانمندی‌های نیروهای جوان و انقلابی در داخل کشور قابل‌اجرا است و اگر فرمایشات مقام معظم رهبری را سرلوحه قرار بدهیم نیازی به هیچ‌کدام از دیگر کشورها نیست.

وی با بیان اینکه قرارگاه خاتم (ص) در بسیاری از مباحث ازجمله پتروشیمی، راه‌آهن و غیره حضور دارد، افزود: پل صدر که از پیچیده‌ترین تجهیزات برخوردار است توسط قرارگاه خاتم اجرایی شدع و همچنین پروژه پروژه پل طبیعت، خط هفت مترو تهران، متروی شهری هشتگرد، متروی پرند و صدها پروژه دیگر ازجمله پروژه‌هایی است که توسط قرارگاه سازندگی خاتم (ص) اجرایی شد.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code