با این شیوه ها مجلس انقلابی تشکیل نمی شود و کارها جلو نمی رود،تا هرکسی در مجلس جایگاه خودش را نداند و بر همان اساس رفتار نکند مشکلی حل نخواهد شد.

گیل خبر/ سید کاظم دلخوش نماینده مجلس در گفت وگو با عصر ایران با اشاره به برخی رفتارها در مجلس یازدهم گفت: برای این نوع رفتارها در مجلس متاسفم که برخی جایگاه خودشان را نمی دانند.

این نماینده مجلس ادامه داد: برخی قانون را نمی دانند و با این بی اطلاعی اظهارنظرهای می کنند و فکر می کنند که همه مسائل را می دانند این نوع رفتارها مجلس را به بیراهه می کشاند و باید هیات رئیسه به این مسائل ورود و آنها را کنترل کند.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس اظهار داشت: با این شیوه ها مجلس انقلابی تشکیل نمی شود و کارها جلو نمی رود،تا هرکسی در مجلس جایگاه خودش را نداند و بر همان اساس رفتار نکند مشکلی حل نخواهد شد.

وی در مورد طراحی برخی طرحها توسط نمایندگان مجلس یازدهم گفت: این طرحها اولویت مجلس نیست وآنها را قبول ندارم چراکه مجلس را به بیراهه می کشاند، اواخر مجلس دهم انتقاداتی را مطرح می کردند که نمایندگان به طرحها و لوایحی که اولویت جامعه نیست می پردازند اما با شروع کار مجلس یازدهم شاهدیم که طرحهای که اولویت جامعه هم نیستند مطرح می شود واین رفتارها به نفع مجلس نیست.