به دلیل حاشیه ها به ملوان نرفتیم/ تمام بدهی های چوکا را پرداخت می کنیم

گیل خبر/ سرویس ورزشی: کنفرانس خبری اصحاب رسانه تالش با سید آرش ریاضی مند و عباس ساسان ؛ اسپانسران و مالکان جدید باشگاه چوکا تالش برگزار شد.

 

پنج شنبه این هفته  قرارداد رسمی بسته می شود

عباس ساسان ، یکی از اسپانسران جدید چوکا تالش در جمع خبرنگاران تالشی ابراز داشت: هدف کوتاه مدت مان رفع مشکلات تیم برای صعود به لیگ یک کشور می باشد  و حال دوستان فوتبال دوست تالشی برای ما دغدغه است و انشالله پنج شنبه این هفته که قرارداد رسمی بسته می شود و تیم در اختیارمان قرار می گیرد ، پس از آن بخشی از طلب بازیکنان پرداخت می شود .

وی در ادامه گفت: از زحمات فرماندار تالش ، معاون سیاسی فرماندار ، آقای دکتر محمدیاری ، پرویز کمالی و امیر عابدی ممنونیم و امیدواریم انتظارات را برآورده کنیم . وی در مورد فعالیت اقتصادی خود نیز گفت: کار اصلی بنده در تهران می باشد و مشغول ساخت و ساز هستیم و نام شرکت مان نیز خشت طلایی می باشد .

 به دلیل حاشیه ها به ملوان نرفتیم/ تمام بدهی های چوکا را پرداخت می کنیم

به دلیل حاشیه ها به ملوان نرفتیم/ تمام بدهی های چوکا را پرداخت می کنیم

سید آرش ریاضی مند دیگر اسپانسر جدید چوکا نیز در جمع خبرنگاران  با اشاره به پرداخت بدهی باشگاه گفت: تمامی دو میلیارد تومان بدهی باشگاه را پرداخت می کنم ، بدهی های باشگاه تاکنون بیش از دو میلیارد می باشد که قصد پرداخت آن را دارم اما دقیق قیمت را نمی توانم بازگو کنم زیرا در جریان ریز بدهی ها نیستم.

وی با اشاره به این که خاک خورده این فوتبال هست خاطرنشان کرد:برخی می گویند کارنامه فوتبالی موفق نداریم ، در حالی که همراه با داماش تهران قهرمان لیگ تهران شده ایم و راهی لیگ سه کشور شده ایم و برای کیمیا فرایند نیز سهمیه خریده ایم ، از همان ابتدا حضورم در فوتبال می توانستم در لیگ یک هم تیمداری کنم اما در لیگ سه و تهران تجربه هایم را کسب کردم و امروزه با تجربه بیشتر در خدمت تیم چوکا تالش هستم. وی افزود: برای اینکه می خواستم به چوکا ورود کنم کمی دلهره داشتم اما وقتی روز گذشته با دکتر محمدیاری ؛ نماینده تالش صحبت کردم و حمایت های ایشان را شنیدم آرام شدم. من تاکنون مشکل انضباطی در فوتبال نداشته ام و اگر کسی همچین چیزی را ثابت کند فوتبال را کنار می گذارم .

ریاضی مند با تقدیر از زحمات مدیران قبلی چوکا تالش  گفت:  کار در لیگ های پایین تر سخت تر از لیگ های بالاتر است ‌. وی با اشاره به غیبت سرمربی باشگاه در تمرینات نیز خود: دلیل نبود فرشاد پیوس در تمرینات چوکا ، مریض بودن پدر ۹۲ ساله ایشان می باشد و انشالله بزودی در تمرینات حاضر می شوند.

اسپانسر جدید چوکا با اشاره به این که اولویتشان برای فصل بعد تمدید با فرشاد پیوس و بازیکنان موثر تیم می باشد ،در مورد تغییرات مدیریتی باشگاه اظهار داشت: پنج شنبه جلسه ای در فرمانداری تالش داریم و وضعیت به صورت کامل مشخص می شود و در خصوص تغییرات مدیریتی نیز در این جلسه صحبت می شود ، اعضای هیئت مدیره جدید احتمالا ۲ الی ۳ نفر تهرانی باشند و مابقی با تصمیم نماینده تالش و سایر مسئولین انتخاب می شوند .

ریاضی مند با اشاره به شرایط چوکا برای صعود به لیگ یک ابراز داشت: اولویت اول مان موفقیت چوکا تالش در پنج دیدار باقی مانده است ، فرشاد پیوس در گفتگو با بنده عنوان کرد برای پیروزی به ماهشهر می رود.اگر تیم چوکا موفق به صعود شود ، برای بازیکنان و کادرفنی تیم پاداش  و تور گردشگری به همراه خانواده به استانبول را در نظر گرفته ایم. 

وی با اشاره به این که فوتبال تبدیل به صنعت شده است بیان داشت: من آمده ام برای  چوکا  و خودم نیز درآمدزایی کنم. در قرارداد مان حتما ذکر خواهد شد که تیم در تالش بماند و  قصدی برای تغییر نام تیم ندارم . وی افزود: اخیرا از باشگاه ملوان نیز پیشنهاد مدیریتی و اسپانسری داشتم اما به دلیل حاشیه های فراوانش به انزلی نرفتم .

ریاضی مند با اشاره به زادگاه خود نیز گفت: اصالتا تبریزی و اهل شهر زنوز هستیم و آقای زنوزی  مالک تراکتور و ماشین سازی افتخار شهر زنوز تبریز می باشند و انشالله اگر فرصت اش پیش آمد دیداری دوستانه با تراکتور در آینده برگزار می کنیم .

 

همرسانی کنید:

نظرات شما:

محمد 7 آذر 1400 ساعت 04:09

سلام

نظر دهید - پسندیدم 0

سینا 24 آبان 1399 ساعت 07:08

عباس ساسان رزمه مشخصی داره ! قصد ایشون غیر از پولشویی چی میتونه باشه! بد نیست یه خبرنگار یا سایت شما یه تحقیقی در مورد ایشون انجام بده! شرکت خشت طلایی به مدیریت ایشون سالها مشغول کلاهبرداری از مردم بوده. عباس ساسان نام آشنا برای تمام املاک های تهران است که با وعده های پوچ از قبیل تغییر پهنه و خدمات شهرداری از آنها کلاهبرداری کرده.

نظر دهید - پسندیدم 3

نظر شما:

security code