نزاع ایجادشده در مورد مراتع در شهرستان ماسال منجر به تیراندازی بین دو روستا شد.

گیل خبر/ به نقل از فارس، بامداد ۲۸ خرداد در پی نزاع و درگیری اهالی دو روستای مرزی شهرستان‌های ماسال و صومعه‌سرا درگیری که به بهانه مراتع و زمین‌های جنگلی آغازشده بود منجر به تیراندازی شد که در این تیراندازی  ۴۰ نفر درگیر بودند.

سرهنگ مجید تقی زاده با اشاره به ابعاد درگیری اظهار کرد: بامداد امروز در پی گزارش مردمی اکیپ‌های گشت کلانتری مرکزی ماسال به محل حادثه اعزام شدند این اتفاق که به علت درگیری و نزاع بر سر مراتع اتفاق افتاده بود با ورود مأمورین پلیس به محل حادثه پایان یافت.

وی با اشاره به تعداد افراد درگیر در این حادثه افزود: این درگیری بین اهالی دو روستای ماسال و صومعه‌سرا رخ داد و با هماهنگی با همکاران شهرستان صومعه‌سرا به این پرونده ورود کردیم تاکنون ۴۰ نفر از کسانی که در این حادثه دخالت داشتند، شناسایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ماسال با بیان اینکه این حادثه هیچ‌گونه تلفات جانی نداشت، تصریح کرد: در بین تیراندازی‌ها یک نفر مجروح شد که با هماهنگی اورژانس به بیمارستان ماسال منتقل شد و هیچ‌گونه کشته نداشتیم همچنین ضارب شناسایی‌شده و با حکم مراجع قضایی به‌زودی دستگیر خواهد شد و نتیجه از طریق رسانه‌ها اعلام خواهد شد.