گرانی در تمام لایه های زندگی مردم بیداد می کند/ نمایندگان مجلس دستان چپاولگران بیت المال را قطع کنند

آیت الله رسول فلاحتی امروز در خطبه های نمازجمعه رشت که پس از ۱۶ هفته تعطیلی نمازهای جمعه به دلیل شیوع بیماری کرونا برگزار شد اظهار کرد: می دانم که مردم دلتنگ اقامه نمازجمعه هستند و مصلاها فاقد حضور نمازگزاران بود.
وی به سالروز شهادت امام صادق(ع) در چهارشنبه هفته آینده اشاره کرد و افزود: ایجاد دانشگاه مکتب اسلام بزرگ ترین کار امام صادق(ع) بود و امروز وارث نورانی کلاس اهل بیت(ع) هستیم.
امام جمعه رشت با تاکید بر دعای پس از هر نماز، بیان کرد: امام صادق(ع) فرمودند که خدای متعال بندگانی که زیاد دعا می کنند، را دوست دارد.
آیت الله فلاحتی در ادامه به تاریخ حدود ۴۵۰ ساله آمریکا اشاره کرد و گفت: عده ای آدم های راهزن از اروپا به قاره آمریکا هجوم بردند و سرزمین سرخپوستان را اشغال کردند.
وی با اشاره به کشتار حدود ۱۰۰ میلیون نفر سرخپوست توسط اروپایی ها، تصریح کرد: آمریکا به ظاهر متمدن بیشترین بردگان سیاه و سرخپوست را در دنیا دارد.
نماینده ولی فقیه در گیلان، تاریخ و چهره آمریکا را منفور دانست و خاطرنشان کرد: امام(ره) فرمودند که رئیس جمهور آمریکا بداند منفورترین افراد نزد ملت خود و دیگر ملت هاست و این سخن شامل تمام روسای جمهور این کشور می شود.
آیت الله فلاحتی با بیان اینکه سران کشورهای اروپایی و آمرنماینده ولی فقیه در گیلان گفت: گرانی در تمام لایه های زندگی مردم بیداد می کند و تلاش متولیان امر بر این باشد که با همدلی مجلس، دستگاه قضا و دولت، مردم را از این وضعیت بیرون آورند.
یکا منفور ملت خود و دیگر ملت ها هستند، یادآور شد: همانگونه رهبر معظم انقلاب فرمودند؛ دوران افول موریانه ای شیطان بزرگ در حال طی شدن است.

گرانی در تمام لایه های زندگی مردم بیداد می کند/ نمایندگان مجلس دستان چپاولگران بیت المال را قطع کنند

وی با هشدار به شیفتگان داخلی لیبرال دمکراسی آمریکا که اکنون شرمنده و سرافکنده هستند، اظهار کرد: به آنها که مفتون و مسحور حکومت لیبرال دمکراسی آمریکا هستند توصیه می کنم به آغوش ملت برگردید و از این بیشتر مفتضح نشوید.

امام جمعه رشت بر مقابله با گرانی ها در جامعه تاکید کرد و افزود: گرانی در تمام لایه های زندگی مردم بیداد می کند و تلاش متولیان امر بر این باشد که با همدلی مجلس، دستگاه قضا و دولت، مردم را از این وضعیت بیرون آورند.
آیت الله فلاحتی با اشاره به تشکیل مجلس یازدهم، تصریح کرد: نمایندگان مردم در مجلس دستان چپاولگران نسبت به بیت المال را قطع کنند.
وی ادامه داد: از طرف مردم گیلان به ویژه رشت از اقدام دستگاه قضا در برخورد با چپاولگران بیت المال قدردانی می کنم و انتظار داریم که دیگر فساد و دزدی در صحنه سیاست و اقتصاد کشور رشد نکند.
نماینده ولی فقیه در گیلان همچنین پیرامون مباحث تربیتی نظام خانواده با موضوع زندگی در سایه اسلام، بیان کرد: بیش از ۴۰ سال است که ملت ایران صبر و مقاومت داشتند و اکنون ملت های اروپا و آمریکا در شعار و عمل از ملت ایران حمایت می کنند.
آیت الله فلاحتی اظهار کرد: خدای متعال، ملت ایران به را به دلیل مقاومت و پشتیبانی از رهبری به جایگاه والا رسانده و امروز مردم ایران به خود می بالند زیرا ملت های دنیا فریادی را سر می دهند که ملت ما بیش از ۴۰ سال سر دادند.