رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت آستارا گفت: متولیان طرح‌های سالم‌سازی دریا، حق دریافت هزینه از خودروهای پلاک بومی را ندارند اما به ازای هر خودرو با پلاک غیربومی روزانه ۸۰ هزار ریال بابت استفاده از آلاچیق‌ها، شناگاه‌ها و امکانات دیگر دریافت می‌کنند.

گیل خبر/ محسن آهنی چهارشنبه ۱۴ خرداد در بازرسی از طرح سالم‌سازی سفیر امید آستارا اظهار کرد: بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف تا پایان تابستان بر اغذیه فروشی‌ها، سوپرمارکت‌ها و شرکت‌های قایقرانی محدوده طرح‌های سالم‌سازی دریا نظارت می‌کنند و طرح سالم‌سازی سفیر امید به دلیل نزدیکی به مرکز شهر، بیشترین استقبال گردشگران را شاهد است.

وی افزود: بازرسان با گرانفروشی، درج‌نشدن قیمت، کم‌فروشی و صادر نشدن صورتحساب برخورد می‌کنند و شهروندان و گردشگران، تخلفات اقتصادی را با شماره تلفن ۱۲۴ به اداره صنعت، معدن و تجارت یا با شماره تلفن ۰۱۳۴۴۸۱۹۷۶۷ به واحد بازرسی اتاق اصناف گزارش کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار آستارا نیز روز گذشته استقرار ناجیان غریق، افزایش برجک‌های دیدبانی آنها، انسداد نقاط خطرناک آب های ساحلی و خدمات‌رسانی امدادگران هلال احمر، اورژانس و سایر دستگاه‌های عضو ستاد ساماندهی سواحل را در طرح‌های سالم‌سازی این شهرستان خواستار شده است.

 

ایرنا