گیل خبر/ برنامه ی شبانه ی «زندگیِ مجازی» به تهیه کنندگی و کارگردانی قدیر باقری  و نویسندگی امیر حامد  و فاطمه پور عباس ، از هجدهم خرداد ، ساعت ٢١:٣٠ از شبکه ی باران ، به روی آنتن میرود.

قدیر باقری تهیه کننده و کارگردان  «زندگی مجازی» با اشاره به نحوه برگزاری  مسابقه بازیگری در این برنامه اظهار داشت:  در این برنامه مسابقه ای در نظر گرفته شده که علاقمندان به بازیگری ، میتوانند دو الی سه دقیقه سکانس مورد علاقه ی خود ، از فیلمی را ، بازی کرده  و با دوربین موبایل ضبط کنند و به شماره ی شبکه ی باران ٠٩٢٠١٣١٠١٣٢ ، به اپلیکیشن های تلگرام ، واتس آپ و سروش ، ارسال نمایند.

وی ادامه داد: هرشب چند ویدیو از این عزیزان پخش خواهد شد و مردم و هیات داوران به آن ها رای خواهند داد ، در آخر به سه بازیِ خوب ، جایزه تعلق خواهد گرفت و در سریال های آتی از آنها استفاده خواهد شد .

باقری با اشاره به شرایط شرکت در مسابقه خاطرنشان کرد: لطفا بانوان با حجاب کامل و بدون آرایش بازی کنند که قابل پخش باشد. لطفا تصاویر به صورت افقی ضبط شود. از هم اکنون میتوانید ویدیوهای خود را به شماره ی یاد شده ارسال کنید. همچنین لطفا قبل از بازی ، گفته شود برای برنامه ی (( زندگی مجازی )) ارسال میشود ، و در اولِ ویدیو نامِ فیلم و نامِ کارگردان حتما قید شود.

آدرس صفحه  در اینستاگرام : @zendegiye__majazi

عوامل برنامه زندگیِ مجازی:

تهیه کننده و کارگردان : قدیر باقری
نویسنده : امیرحامد و فاطمه پورعباس
مدیر تصویربرداری : مازیار بهروز
تصویربردار : بهروز عاشوری
گریم : دنیا باقری
تدوین : بهروز مرادی
نور پرداز : هادی فکرِ جوان
دستیار تهیه : شهرام جعفری
ترانه سرا و آهنگساز : رضا سعیدی
خواننده : سامان ساغری
تیتراژ و کلیپ ها : فرشاد نوری پور

بازیگران :
زینب شعبانی
مرتضی زینل
عفت جمالی پور
مریم جدیدی
و... از ١٨ خرداد
هر هفته ، یکشنبه تا پنجشنبه ساعت ٢١:٣٠
از شبکه ی باران

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code