دشمن تمام امکانات خود را بسیج کرده تا مردم را نسبت به جامعه اسلامی بدبین کند/ نیروی انتظامی حافظ مرزهای عقیدتی جامعه است

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: نیروی انتظامی حافظ امنیت داخلی، مرزهای جغرافیایی و همچنین مرزهای عقیدتی جامعه است.

گیل خبر/ آیت الله رسول فلاحتی امروز در دیدار جانشین فرمانده و معاونان ناجا و همچنین فرماندهان انتظامی استان های گیلان، مازندران و گلستان با اشاره به برگزاری جلسه تصمیم گیری طرح های تابستانی و دریا در استان های شمالی اظهار کرد: انشاالله تصمیم های خوبی در طرح های تابستانی و سواحل دریا داشته باشید.

وی در ادامه عمل به وظیفه در نظام دینی را مهم عنوان کرد و افزود: نظامیان در ایران اسلامی ذوب شده در دین، مردم و ولایت هستند و از جایگاه ویژه ای در اجتماع برخوردارند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه به قوای مسلح جمهوری اسلامی ایران افتخار می کنیم، تصریح کرد: نیروی انتظامی حافظ امنیت داخلی، مرزهای جغرافیایی و همچنین مرزهای عقیدتی جامعه است.

آیت الله فلاحتی، اجرای طرح ناظر توسط نیروی انتظامی را در راستای حفاظت از مرزهای عقیدتی دانست و بیان کرد: دشمن تمام امکانات خود را برای ویرانگری مرزهای عقیدتی جامعه اسلامی به کار گرفته است.

وی به مهم بودن ظرفیت منابع انسانی در ایران اسلامی برای دشمن اشاره کرد و گفت: مردم، قوای مسلح و مسئولان ما به هم گره خورده اند و بر سر مسائل دینی و اخلاقی وحدت دارند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه دشمن به دنبال استحاله فرهنگی جوامع مختلف است، خاطرنشان کرد: امروز بار بزرگ حمایت از کیان نظام اسلامی به دوش همه است و رهبر معظم انقلاب ستون این خیمه محسوب می شود.

آیت الله فلاحتی، حمایت از کیان اسلامی را مسیر و مقصد تمام مسئولان ذکر کرد و یادآور شد: خودصیانتی، خودباوری و انتقال تجربه به نسل آینده باید مد نظر مسئولان باشد.

وی با بیان اینکه دشمن تمام امکانات نظامی، اقتصادی و … خود را در جنگ ترکیبی بسیج کرده تا مردم را نسبت به جامعه اسلامی بدبین کند، اظهار کرد: نیروهای جوان پرورش یافته در نظام اسلامی از جمهوری اسلامی دفاع می کنند و این امر در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری تحقق پیدا کرده است.

امام جمعه رشت، قوای مسلح به ویژه نیروی انتظامی را دارای سخن در عرصه سیاست دانست و افزود: نظامیان ما سیاست باز نیستند و خدا را شاکریم انسان های دارای فهم از ولایت دفاع می کنند.

آیت الله فلاحتی با اشاره به اینکه نظامیان در نظام جمهوری اسلامی گنجینه ای برای نسل امروز هستند، بیان کرد: انتقال تجربه دوران دفاع مقدس به نسل های آینده مهم است.

نماینده ولی فقیه در گیلان بر انسان سازی در مجموعه نیروی انتظامی تاکید کرد و یادآور شد: سالانه هزاران جوان در نیروهای مسلح خدمت می کنند و ساختن آنها ارزشمند است.

وی با قدردانی از تلاش های نیروی انتظامی، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب از نیروی انتظامی اظهار رضایت کردند و این افتخار با هیچ چیز دیگر قابل جایگزینی نیست.

نیروی انتظامی موثرترین مولفه در امنیت ملی است

جانشین فرمانده ناجا نیز در دیدار مذکور با قدردانی از نظرهای فقهی و اجتماعی آیت الله فلاحتی گفت: نیروی انتظامی موثرترین مولفه در امنیت ملی است.

سردار قاسم رضایی با اشاره به اینکه ارزیابی ها نشان می دهد مردم بالاترین رضایتمندی را از نیروی انتظامی دارند، بیان کرد: در گام دوم انقلاب نیروی انتظامی با استفاده از تجربه های گام نخست خود را تابلوی مجسم و سخنگوی مطالبات مردم به کارگزاران نظام می داند.

وی، نیروی انتظامی را از مردم و برای مردم عنوان کرد و افزود: علما و نیروی انتظامی محل رجوع مردم هستند بنابراین در تلاش هستیم مطالبات مردم را به دستگاهای مختلف برسانیم.

جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه دست یاری به طرف علما دراز می کنیم، تصریح کرد: از مجلس یازدهم انتظار داریم مطالبات مردم را از نیروی انتظامی استعلام کنند و به آن توجه ویژه داشته باشند.

رضایی، هزینه جرم در کشور را پایین عنوان کرد و یادآور شد: هزینه جرم در ایران بازدارنده نیست و این امر موجب بالا رفتن تصادی جرم در جامعه می شود.

وی، امنیت اخلاقی را از موضوع های اصلی نیروی انتظامی در جامعه دانست و خاطرنشان کرد: استفاده درست از سواحل موجب می شود بستر گناه در این مناطق ایجاد نشود بنابراین احساس تکلیف می کنیم جرم اخلاقی در جامعه صورت نگیرد.