دیدار مدیرکل میراث  فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان با سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان

گیل خبر/ در این دیدار که به مناسبت هفته میراث فرهنگی انجام شد برخی از موارد و مسائل حوزه های میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در این دیدار سردار عبدالله‌پور ایجاد نگاه ژرف به حوزه‌های این اداره کل در استفاده از پتانسیل های میراث فرهنگی، صنعت گردشگری و صنایع‌دستی را لازمه توسعه استان و ایجاد فضای کسب و کار و اشتغال پایدار دانست.

مسعود حلاج‌پور، مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی نیز خاطرنشان ساخت: نظر به توانمندی‌ها و پتانسیل‌های استان به خصوص در سه حوزه اصلی فعالیت‌های این اداره‌کل، همچنین با بهره‌مندی از توان فکری و اجرایی متخصص می‌توان ضمن هم‌افزایی نیروها در انجام فعالیت‌های مرتبط، گامی بلند در حفظ و نگهداری میراث فرهنگی، توسعه صنعت‌گردشگری و حفظ و آموزش صنایع‌دستی برداشت.

او اظهار امیدواری نمود: امید است با همکاری بتوانیم این رسالت که منجر به توسعه پایدار استان و ایجاد اشتغال می‌شود را به بهترین نحو به انجام برسانیم.

سردار عبدالله‌پور فرمانده سپاه قدس گیلان نیز بر همکاری دوجانبه و آمادگی سپاه در راستای تحقق اهداف با اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان تاکید کرد.

دیدار مدیرکل میراث  فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان با سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلاندیدار مدیرکل میراث  فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان با سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان