فرمانداران و مدیران استانداری

گیل خبر/ سرویس استانی: به دنبال سلسله گزارش های گیل خبر درباره سامانه ثبت اموال ودارایی مسئولان، این پایگاه اطلاع رسانی در تماس با مدیران ارشد استانداری و فرمانداران استان آخرین وضعیت ثبت اموال آن ها را در سامانه جویا شد.

درحالی که تمامی مدیران استانداری اعلام کرده اند که لیست دارایی خود را در سامانه ثبت کرده اند اما وضعیت ثبت اموال در بین فرمانداران متفاوت است. طبق استعلام گیل خبر اکثریت قریب به اتفاق فرمانداران لیست اموال و دارایی های خود را در سامانه قوه قضائیه ثبت نکرده اند. این درحالی است که قوه قضائیه تاکید کرده است امضای مقاماتی که اموال خود را در سامانه ثبت نکنند از درجه اعتبار ساقط است.

حاشیه های گزارش اول:

فرماندار سیاهکل ادعا نموده اموال و حتی خودرو شخصی ندارد تا نیاز باشد در سامانه ثبت کند!

فرماندار رودبار نیز در اقدامی عجیب ثبت اموال شخصی خود در سامانه قوه قضائیه را به روابط عمومی فرمانداری ارجاع می دهد. آیا مدیر روابط عمومی فرمانداری رودبار بهتر از شخص فرماندار از اموال شخصی او خبر دارد؟!

بعضی افراد مثل فرماندار لنگرود نیز اعلام کرده اند که به زودی لیست دارایی خود را  ثبت می کنند.

برخی فرمانداران نیز اعلام کرده اند که ابلاغی از استانداری و وزارت کشور به دست آن ها نرسیده است، این در حالی است که مدیران ارشد استانداری اعلام کرده اند این قانون به تمامی فرمانداران ابلاغ شده است.

در زیر پاسخ مدیران استانداری و فرمانداران 16 شهرستان گیلان را مشاهده می کنید.