رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ می‌گوید پروتکل‌های بهداشتی باید در همه لیگ‌ها اجرایی شوند.

گیل خبر/ سهیل مهدی درباره زمان آغاز مسابقات لیگ برتر اظهار کرد: فعلا در فاز تمرین پیش رفتیم و درباره انجام مسابقات و سفر تیم‌ها و مسائل این چنینی تصمیمی اتخاذ نشده است. تمرینات تیم‌ها باید با پروتکل‌های بهداشتی انجام شود.

وی افزود: ما باید این مراحل را به درستی انجام بدهیم. ضمن احترام به تمام ورزش‌ها باید بگویم باشگاه‌های فوتبال کادر های بهداشتی بسیار خوبی را در اختیار دارند. با این شرایط بهتر است که بازیکنان در تمرینات گروهی تیم‌ها حضور داشته باشند تا اینکه در پارک‌ها تمرین کنند.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در پاسخ به این سوال که آیا لیگ‌های پایین تر هم برگزار می‌شود، گفت: بحث اصلی برای ما صعود و سقوط تیم‌ها است و در این قضیه فقط به لیگ برتر نگاه نمی‌کنیم.در بحث کرونا همه تیم‌ها و لیگ‌ها شرایط مشابه دارند و در همه لیگ‌ها پروتکل‌های بهداشتی باید رعایت شود. در دوره تمرینات هم ما هر ١۴ روز یک بار تست می‌گیریم تا وضعیت بازیکنان را زیر نظر داشته باشیم.

مهدی در خصوص اینکه در صورتی که بازی ها در مناطق سفید برگزار شود شرایط برگزاری در شهرهایی مثل تهران و اهواز که مناطق قرمز هستند چگونه خواهد بود بیان داشت : ما یک فرصت یک ماهه در دوره تمرینی خواهیم داشت و فکر می کنم در این فرصت یک ماه که به تیم ها داده می شود تا تمرین کنند وضعیت شهرهایی که وضعیت قرمز دارند رو به بهبودی باشد اما در صورتی که وضعیت در این شهرها به حالت سفید برنگردد قاعدتا بازی ها در شهر بی طرف برگزار خواهد شد. این موضوع در لیگ های دسته اول، دوم و سوم نیز اجرایی خواهد شد.

 

دی اسپورت

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code