فرماندار انزلی خبر داد:
۱۳۹۹/۰۲/۲۰ ۱۵:۱۷ چاپ

فرماندار بندر انزلی ابراز داشت:با پیگیری های انجام شده کلیه نقاط روستایی و شهری شهرستان بندر انزلی،از سوی وزارت کشور بعنوان نقاط مرزی محسوب و مصوب گردید.

گیل خبر/ اسماعیل حیدری آزاد فرماندار این شهرستان ساحلی با اعلام این خبر اظهار کرد: با عنایت به اینکه انزلی از دیرباز به عنوان دروازه اروپا محسوب شده و از جایگاه ویژه استراتژیک در منطقه برخوردار بوده و کلیه نقاط شهری و روستایی در مرزهای آبی و دریایی قرار دارد و با توجه به درخواست های مردم شریف، نجیب و غیرتمند شهرستان بندر انزلی در خصوص تلقی شدن شهر بندر انزلی به عنوان شهر مرزی، پیگیری‌های حضوری و مکاتبات بسیاری از سوی فرمانداری با استانداری و وزارت کشور صورت پذیرفت.
وی افزود:بر اساس پیگیری‌های انجام شده در خصوص تلقی شدن کلیه نقاط شهری و روستایی شهرستان بندرانزلی در راستای استفاده کلیه شهروندان از مزایای فوق العاده حق نواحی مرزی، با عنایت ویژه دکتر زارع استاندار محترم وپرتلاش گیلان و تلاش های صورت گرفته از سوی دکتر قاسم نژاد معاون محترم سیاسی، امنیتی استانداری گیلان، در نهایت این مهم از سوی تقسیمات کشوری وزارت کشور مورد پذیرش قرار گرفت و مقام عالی وزارت کشور و وزیر محترم کشور نیز آن را تایید فرمودند.
فرماندار انزلی خاطر نشان کرد:با مرزی شدن بندر انزلی شهروندان می توانند از مزایای قوانین مرتبط با شهرستانهای مرزی بهره مند گردند .

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code