فرمانده انتظامی لاهیجان خبر داد:
۱۳۹۹/۰۲/۱۲ ۱۱:۵۶ چاپ

فرمانده انتظامی لاهیجان از دستگیری عامل تبلیغ فرقه ضاله و عرفان‌های نوظهور در شبکه اجتماعی اینستاگرام خبر داد.

گیل خبر/ سرهنگ “قاسم جانعلی‌پور” با اعلام این خبر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی در فضای مجازی اقدام به تبلیغ عرفان‌های نوظهور و جریان‌های فراماسونی می‌کند، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران پلیس امنیت عمومی با انجام تحقیقات نامحسوس و رصد فضای مجازی از صحت موضوع اطمینان حاصل کرده و متهم این پرونده و منزل وی را در شهرستان لاهیجان شناسایی کرد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه پس از هماهنگی با مقام قضائی ماموران پلیس امنیت عمومی به محل زندگی متهم اعزام شدند افزود: متهم ۲۲ ساله دستگیر شد.

وی با اشاره به اینکه در اتاق شخصی متهم عکس‌های یکی از رهبران فرقه‌های نوظهور و ضاله کشف شد تصریح کرد: در بررسی‌های فنی مشخص شد متهم با داشتن دو صفحه در شبکه اجتماعی اینستاگرام ضمن انتشار عکس و مطالبی در خصوص عرفان‌های نوظهور، اقدام به تبلیغ عرفان‌های ضاله و جریان‌های فراماسونری می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان در پایان با اعلام اینکه متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد تاکید کرد: دشمن با تهاجم فرهنگی اعتقادات جوان را هدف قرار داده است و با تقویت اعتقادات مذهبی در خانواده‌ها می‌توان دشمن را در رسیدن به اهداف خود ناکام ساخت