حواشی فراوانی که درباره پخش شدن یا نشدن سریال «زیرخاکی» پیش آمد، گوهر خیراندیش را به واکنش واداشت. او نوشت: امیدوارم این سریال بتواند در چنین روزهای متلاطمی در مردم اندکی شوق ، شادی و امید ایجاد کند و من هم سهمی در ایجاد این احساسات مثبت داشته باشم. به جای حاشیه‌سازی بیاییم همه همین را برای جامعه نیازمندمان آرزو کنیم. مهم نیست که من ممنوع‌الکار شوم یا نشوم.

گیل خبر/ حواشی فراوانی که درباره پخش شدن یا نشدن سریال «زیرخاکی» پیش آمد، گوهر خیراندیش را به واکنش واداشت.

گوهر خیراندیش در اینستاگرام نوشت: سلام عزیزانم ...خوشحالم که مسئولان ذیربط با درایت و هوشمندی به حاشیه ها اهمیت ندادند و سریال «زیر خاکی» پس از ماه‌ها تلاش باحضور ١٥٠ نفر عوامل زحمت کش و هنرمند در این شبها بروی انتن می‌رود. بیاییم همگی همت و توان خود را صرف برداشتن باری از دوش و جان و روان مردمی کنیم که در این روزهای بحرانی و پرمشکل نیاز به کمک و همدلی و تقویت روحیه دارند.

امیدوارم این سریال بتواند در چنین روزهای متلاطمی در مردم اندکی شوق ، شادی و امید ایجاد کند و من هم سهمی در ایجاد این احساسات مثبت داشته باشم. به جای حاشیه‌سازی بیاییم همه همین را برای جامعه نیازمندمان آرزو کنیم. مهم نیست که من ممنوع‌الکار شوم یا نشوم.

و چه خوب است که نسبت به کسانی که با ناآگاهی و بدون عاقبت اندیشی با انتشار عکس و فیلم به حریم خصوصی دیگران تجاوز می‌کنند واکنش نشان داده و آنها را محکوم کنیم.

 

انتخاب

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code