رئیس پلیس راهور استان گیلان خبر داد؛
۱۳۹۹/۰۲/۰۵ ۱۴:۱۲ چاپ

با توجه به احتماع شیوع ویروس کرونا و به منظور رعایت نکات بهداشتی و فاصله گذاری هوشمند اجتماعی خدمات تعویض پلاک با صورت زوج و فرد انجام می شود.


گیل خبر/ سرهنگ طالبی، رئیس پلیس راهور استان در خصوص بازگشایی مراکز تعویض پلاک گیلان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مراکز تعویض پلاک از اسفند سال گذشته با اجرای پروتکل های بهداشتی فعالیت تعویض پلاک خودرو ها از روز شنبه ۶ اردیبهشت از سرگرفته خواهد شد.

وی افزود: با توجه به احتماع شیوع ویروس کرونا و به منظور رعایت نکات بهداشتی و فاصله گذاری هوشمند اجتماعی خدمات تعویض پلاک با صورت زوج و فرد انجام می شود.

طالبی اظهار داشت: بنابر این مالکین خودرو هایی که رقم سمت راست پلاک آنها زوج است (۲،۴،۶،۸) در روزهای زوج (شنبه، دوشنبه، چهارشنبه) و آن دسته از خودرو های که شماره آخر سمت راست آنها فرد است(۱، ۳ ،۵ ،۷ ، ۹) در روزهای فرد (یکشنبه، سه شنبه و پنج شنبه) جهت اخذ خدمات مراجعه نمایند.

رئیس پلیس راهور استان گیلان با بیان اینکه حتی المقدور بدون همراه به مراکز تعویض پلاک مراجعه نمایید، افزود: هنگام استفاده از دستگاه POS و ATM رعایت نکات بهداشتی را مد نظر داشته باشند.

وی همچنین خواستار این شد که مراجعه کنندگان ملزومات بهداشتی (ماسک و دستکش) و لوازم اداری ( خودکار ) و سایر مدارک را به همراه داشته باشید تا در کار تسریع گردد.