شنیده های گیل خبر از انتصابات جدید؛
۱۳۹۹/۰۲/۰۱ ۱۳:۴۰ چاپ

گیل خبر/ سرویس استانی: شنیده می شود امیر مرادی مدیرکل اسبق پدافند غیرعامل استان بزودی بعنوان مدیرکل بحران گیلان به جای رضا اسلامی منصوب می شود.

همچنین با توجه به بازنشستگی میرشمس مومنی زاده فرماندار فعلی رشت و شنیده ها از مخالفت با ادامه کار وی توسط وزارت کشور، از علی فتح الهی فرماندار پیشین تالش و صومعه سرا بعنوان بیشترین شانس برای تصدی فرمانداری مرکز استان نام برده می شود.
مومنی زاده پیش از انتصاب قاسم نژاد، محتمل ترین گزینه برای معاونت سیاسی استانداری گیلان بود که بدلیل نزدیکی موعد بازنشستگی وی قرعه بنام قاسم نژاد افتاد.
از حوزه اداره کل بیمه سلامت استان نیز شنیده می شود که جمشید محمدی رییس سابق اورژانس گیلان بعنوان مدیرکل بیمه سلامت جانشین علی اکبری خواهد شد.
همچنین از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان نیز شنیده می شود که بزودی مدیرکل این حوزه منصوب میگردد. پس از حوادث برف اخیر گیلان و بازنشستگی اجباری رضا نازک کار، سکان سرپرستی این اداره به سبحان الله علیپور واگذار شد.  به جزء علیپور سرپرست فعلی, از فریبرز مرادی و حجت الله عطایی معاونان حمل و نقل و راهداری  این اداره کل بعنوان گزینه های  اصلی مدیرکلی سازمان نام برده می شود.