معاون سیاسی امنیتی فرماندار رشت خبر داد:
۱۳۹۹/۰۱/۳۱ ۲۳:۱۱ چاپ

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار شهرستان رشت از کاهش 6 درصدی میزان وقوع سرقت در سطح شهرستان رشت خبر داد.

گیل خبر/ فریبرز سعیدی کیا در جلسه کمیسیون پیشگیری از سرقت شهرستان رشت با تقدیر از کادر درمان و گرامیداشت یاد شهدای راه سلامت و با ابراز خرسندی از تولید و انتشار برنامه‌هایی در مبحث سرقت از سوی صدا و سیما، اظهار داشت: استمرار در تولید  برنامه هایی با محتویات این چنینی، می تواند نقش به سزایی در آگاه سازی شهروندان و در نهایت کاهش چشمگیر میزان سرقت در جامعه شود.

وی با تاکید بر لزوم آگاه سازی مردم در خصوص روش های سرقت و راهکارهای پیشگیری از آن، گفت: خوشبختانه میزان سرقت در شهرستان رشت طی فروردین ماه سال جاری 6درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان رشت با اشاره  به اجرای طرح گشت تلفیقی در راستای پیگیری از سرقت کابل برق و مخابرات، گفت: گشت تلفیقی در قالب مخابرات، اداره برق، پایگاه های بسیج  در کنار مجموعه نیروی انتظامی شهرستان تا پایان سال به کار خویش ادامه خواهند داد.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری رشت، عملکرد مسئولین زندان لاکان را  در زمینه مقابله با کرونا بسیار رضایتبخش و ستودنی دانست و ادامه داد: با اقدامات شایسته این عزیزان، تنها ۶ مورد از این بیماری در بین زندانیان این زندان دیده شد که تمامی آنان نیز مداوا شدند و نخستین مبحث قرنطینه و درمان بالینی نیز در اداره زندان صورت پذیرفت که ان شاءالله از زحمات این عزیزان تقدیر و تشکر خواهد شد.

وی با تاکید بر نقش پایش تصویری و نصب دوربین های مداربسته در معابر عمومی در پیشگیری از وقوع سرقت  از شهرداری رشت خواست: گزارش  کاملی از اقدامات صورت پذیرفته در خصوص نصب دوربین های پایش تصویری را به فرمانداری  ارائه نماید.