مراسم رژه خدمت به مناسبت روز ارتش در رشت؛
۱۳۹۹/۰۱/۲۹ ۱۲:۱۵ چاپ
photo 2020 04 17 12 38 50

گیل خبر/ به نقل از فارس، رژه لجستیکی و موتوری نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران مستقر در گیلان با شعار «خدمت و سلامت» به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش با حضور نماینده ولی فقیه در گیلان، استاندار و فرماندهان نیروهای ارتش و سپاه در رشت برگزار شد و نماینده ولی فقیه در گیلان ارتش را حامی ارزش‌های معنوی نام برد و از تلاش‌های ارتش در مقابله با کرونا قدردانی کرد.

در مراسم ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم مراسم «رژه خدمت» ارتش با شعار «مدافعان وطن، یاوران سلامت» یگان‌های نمونه لجستیکی و موتوری نیروهای مسلح مستقر در استان صبح امروز با حضور استاندار و نماینده ولی فقیه در گیلان برگزار شد.

 

ارتش جمهوری اسلامی ایران برای دفاع از ارزش‌های والای توحیدی تلاش می‌کند

نماینده ولی فقیه در گیلان در جریان این رژه در جمع خبرنگاران با تبریک روز ارتش اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران به فرموده امام راحل؛ کلمه طیبه و الگویی برای همه ارتش‌های جهان است.

آیت‌الله رسول فلاحتی با بیان اینکه ارتش ایران برای دفاع از ارزش‌های والای توحید تلاش می‌کند، افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران تحت زعامت فقیه جامع‌الشرایط حرکت می‌کند و در دفاع از ارزش‌های ملی و معنوی تلاش می‌کند.

وی با اشاره به تلاش‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: ارتش ایران از آغاز جنگ تحمیلی در دفاع از مرزهای جغرافیایی کشور تلاش‌های بسیاری کرده است و اکنون در مبارزه با ویروس کرونا در عرصه حضور فعال دارد.

 

 

تلاش ارتشیان در مقابله با کرونا ستودنی است

استاندار گیلان نیز در این مراسم با تبریک مناسبت روز ارتش اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران از سرمایه‌های گران‌سنگ مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران است.

ارسلان زارع با بیان اینکه ارتش از ۱۹ دی‌ماه سال ۱۳۵۷ با پیوستن به ملت بزرگ ایران، نقش مهمی در پیروزی انقلاب اسلامی داشت، افزود: در عمر ۴۱ ساله جمهوری اسلامی ایران؛ ارتشیان همواره از مدافعان فداکار وطن بوده‌اند و در کنار مردم برای صیانت از آرمان‌های انقلاب اسلامی ایثارگرانه جهد و تلاش کردند.

وی با اشاره به مجاهدات‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس تصریح کرد: در برهه‌های مختلفی همچون دفاع مقدس،  یگان‌های ارتش با جان‌فشانی از ملت، کیان و حاکمیت ارضی کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع کردند.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه در حوادث طبیعی همچون سیل و زلزله هم ارتش در کنار مردم و حامی و پشتیبان آنان بوده، بیان کرد: در ماه‌های اخیر نیز همان‌گونه که مردم آگاهی دارند؛ به سبب شیوع ویروس کرونا در همه مناطق کشور، ارتش حضوری فعال داشته است.

زارع با بیان اینکه در گیلان نیز نیروی زمینی و نیروی دریایی ارتش در کنار کادر درمان کوشیدند، افزود: در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا ازجمله طرح‌های فاصله‌گذاری اجتماعی و غربالگری، این یگان‌ها تلاش‌هایی بسیار داشته و در کنار مسئولان، خدمتگزاران نظام و کادر درمان بوده‌اند که اقدامات شایسته آنان قابل‌تقدیر است.