سید پیام جعفری نیا
۱۳۹۹/۰۱/۲۹ ۰۸:۵۲ چاپ
قلم ها و دوربین ها در کنار پزشکان و پرستاران

از متولیان امر چون وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انتظار می رود تا در شرایط های بحرانی کشور با اختصاص بودجه ای در خور توجه از زحمات این تلاشگران به نحو احسن قدردانی به عمل آورند.

گیل خبر/ سید پیام جعفری نیا

در شرایط بحرانی حال حاضر جهان که دنبال نمودن اخبار از طریق رسانه ها و شبکه های اجتماعی چند برابر شده است و کثرت اخبار و اطلاعات نقش بسزایی در اذهان عمومی دارد، نباید از زحمات خبرنگاران و عکاسان به عنوان یکی از اقشار جامعه که به رغم بحران ها در کشور از هیچ تلاشی در عرصه خبر و اطلاع رسانی دریغ نمی کنند، فارغ شد.

در این بین نکته حائز اهمیت، استفاده از رسانه هایی است که دارای سواد رسانه ای می باشند و در فرهنگ سازی جامعه موثرند زیرا سواد رسانه ای به افراد کمک می کند تا بتوانند اطلاعات دریافتی از رسانه ها را با نگاهی انتقادی دریافت نموده و هرگونه پیامی را باور نکنند.

بی شک نمی شود، نقش خطیر و ایثار اهالی رسانه، خبرنگاران، عکاسان و پیج های اطلاع رسانی فضای مجازی را در کنار پزشکان و پرستاران در این ایام سخت نادیده گرفت.

در این بین از متولیان امر چون وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انتظار می رود تا در شرایط های بحرانی کشور با اختصاص بودجه ای در خور توجه از زحمات این تلاشگران به نحو احسن قدردانی به عمل آورند.
در پایان جا دارد، براى سلامتی تمامی عزیزان رسانه ای که در این راه درگیر ویروس کرونا شدند، دعا و برای درگذشتگان این عرصه همچون سید عبدالله زاویه سر دبیر خبرگزاری فارس و روزنامه نگار با سابقه کشور که بر اثر ویروس کرونا در گذشتند، طلب آمرزش نماییم.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code