رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: باید بودجه به شکلی تهیه شود که چند پروژه دارای اولویت را تا پایان امسال به مردم ارائه نماییم.

 

گیل خبر/ اسماعیل حاجی‌پور در بیست و ششمین جلسه کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به لزوم استفاده از همه ظرفیت‌های مردمی برای تسریع در پیشبرد اهداف و پروژه‌های شهرداری، اظهار کرد: اخیرا شرکت تعاونی با پتانسیل خیلی خوب اعلام کرد که حاضر است ۲۰ هکتار زمین را برای پرورش گل و گیاه اختصاص دهند و در این راستا خواستار مشارکت شهرداری رشت شدند.

وی افزود: با توجه به اینکه جلساتی با حضور شهردار برگزار شد ولی با عدم پیگیری موضوع از سوی شهرداری تاکنون در این خصوص اتفاقی رقم نخورد.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت تصریح کرد: در گذشته در شهر رشت پارک‌هایی با نام گل مانند پارک میخک، باغ داوودی، پارک رز احداث شده بود که از همان نوع گل مختص به اسم پار و یا باغ در آن استفاده میشد.

وی ادامه داد: در حالی که ظرفیت‌های مناسبی در شهر رشت وجود دارد و همینطور در شهرداری امکانات برای پرورش گل نیز فراهم است، برای تهیه گل به شهرهای دیگر مراجعه می‌کنیم.

حاجی پور با انتقاد نسبت نبود پروژه‌هایی محسوس برای شهروندان در بودجه، افزود: متاسفانه در شهرداری بیشتر از هر چیزی طرح‌های مطالعاتی انجام می‌شود ولی خروجی این طرح‌ها که باید برای مردم ملموس باشد و در اجرا مردم از این پروژه‌ها لذت ببرند مشخص نیست.

وی خاطرنشان کرد: اگر قرار است از مردم پول بگیریم و فقط کارهای روزمره را انجام دهیم فایده‌ای ندارد و باید بودجه به شکلی تهیه شود که چند پروژه دارای اولویت را تا پایان امسال به مردم ارایه نماییم.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت ادامه داد: احداث گل خانه یا بازگشایی مسیرهای خیابان امام علی(ع)، سرچشمه و احسان دوست برای شهر رشت و اعضای شورا حیاتی است و باید بودجه امسال به شکلی باشد که در این پروژه‌ها نتیجه‌ای حاصل شود.

وی در ادامه با انتقاد از حل نشدن مشکل راننده های استیجاری برای قرارداد با شرکت تعاونی شهرداری خواستار رفع مشکل همکاران این حوزه شد.