معاون دانشگاه علوم پزشکی گیلان؛
۱۳۹۹/۰۱/۲۷ ۱۰:۵۲ چاپ

معاون دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: بیش از ۲۳ هزار صنعت و صنف گیلان برای دریافت مجوز آغاز فعالیت در قالب طرح فاصله گذاری هوشمند در سامانه سلامت ثبت نام کرده اند.

گیل خبر/ فردین مهرابیان با اشاره به اجرای گام دوم طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، اظهار کرد: در طرح فاصله‌گذاری هوشمند تمام صنایع و اصناف کم خطر ملزم به ثبت‌نام در salamat.gov.ir از روز جمعه ۲۲ فروردین شده‌اند.

وی با بیان اینکه اصناف و صنایع کم خطر تا پایان هفته جاری فرصت دارند در این سامانه ثبت نام کنند، افزود: در طرح مذکور راهنماها و الزامات سلامت محیط کار، شاغلین و مشتریان با توجه به نوع فعالیت پس از تکمیل ثبت‌نام به‌صورت الکترونیکی در اختیار افراد و اصناف قرار می‌گیرد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اینکه صاحبان صنایع و مشاغل برای دریافت راهنما باید به تارنمای مرکز سلامت بهداشت مراجعه کنند، گفت: در دو روز گذشته ۶۰۰ هزار نفر از صاحبان صنایع و اصناف و همچنین بیش از ۲۳ هزار صنف و صنعت در گیلان برای دریافت مجوز فعالیت در این سامانه ثبت‌نام کرده‌اند.

وی در ادامه به اجرای طرح ملی غربالگری اشاره و تصریح کرد: ۹۲.۷۱ درصد جمعیت استان گیلان در راستای شناسایی، ارائه مشاوره و انتقال احتمالی بیماران به مراکز درمانی مورد غربالگری قرار گرفته‌اند.

 

 


 ایلنا