از عدم مراجعان زیاد تا افتخار به عملکرد مدیریت قبلی؛
۱۳۹۹/۰۱/۲۶ چاپ

گیل خبر/ سرویس استانی: بهمن داراب زاده « سرپرست جدید شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان اعلام کرده است« بر اساس ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی استان که توسط استانداری گیلان انجام می شود، شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان توانست در سال 97 در حوزه صیانت از حقوق شهروندی به رتبه نخست دست پیدا کند». این که معیار این ارزیابی چگونه بدست آمده است و چرا به جای سال 98 به سال 97 اشاره شده نا مشخص است.

البته اصولا برق منطقه ای بخاطر فعالیت تخصصی سر و کاری با مصرف کننده و مشترکین خرد ندارد . شاید به تازگی کارکنان برق منطقه ای کار توزیع برق گیلان برای اتصال برق و خدمات دهی به مشترکین را انجام می دهند که این شرکت چنین افتخاری را نصیب خود کرده است! وظیفه اصلی شرکت برق منطقه ای شامل برنامه‌ریزی، نظارت بر تولید، انتقال و توسعه تأسیسات می‌باشد و مشخص نیست چه میزان از شهروندان به صورت مستقیم و غیرمستقیم به آن مراجعه می کنند که اکثریت از آن راضی هستند؟
سرپرست جدید که با افتخار تقدیرنامه مدیریت قبلی را به نام خود می زند و ظاهرا هیچ تشکری نیز از مهندس بلبل آبادی مدیر قبلی نمی کند باید توجه داشته باشد که اگر به واقع می خواهد به قول خود در حوزه «صیانت از حقوق شهروندی، کرامت انسانی، عدالت اجتماعی، عدم تبعیض و ایفای حقوق و رضایت شهروندان» پیشتاز باشد بهتر است میزان مطالبات این شرکت از خسارات برف و سیل در سالهای گذشته از دولت و وزارتخانه و همچنین دیون و مطالبات پیمانکاران از این شرکت را بازگو نماید و بگوید تا چه میزان این مطالبات وصول شده است. بنا به گفته مدیرعامل قبلی بیش از هزاران کیلومتر مدار خطوط برق گیلان تحت تاثیر بارش برف قرار گرفت. با این اوصاف شاید بهتر بود که در درجه اول مطالبه اصلیشان تامین اعتبار و رفع این خسارت ها و ترمیم شبکه فرسوده انتقال برق فشار قوی باشد نه افتخار به امری که با عموم شهروندان ارتباط چندانی ندارد و متر و معیارش برای بسیاری نامشخص است!

به اشتراک بگذارید:

نظر شما:

security code