فرماندار آستارا ابراز داشت: اقدامات همگانی در مقابله با ویروس کرونا نشان از اعتماد و اعتقاد کامل مردم به نظام و مسئولین دولت دارد.


گیل خبر/ فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا در هفدهمین جلسه ستاد مقابله با کرونا در جمع مدیران این شهرستان اظهار داشت: بر عکس تمام تبلیغات دشمنان و معاندان کشور و نظام، همکاری، همراهی و هماهنگی بسیار خوبی که بین مردم با مدیران و مسئولین کشور در این قضیه اتفاق افتاد نشان داد که مردم به نظام و مسئولین کشور و دولت اطمینان و اعتقاد دارند که عملکرد مسئولین نیز انشالله این اعتماد متقابل را دوچندان کند
حسن رستم زاد اضافه کرد: در این مدت انتشار ویروس کرونا در کشور جز همراهی و همدلی بین مردم و مسئولین چیزی ندیدیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان تاکید کرد: از اصناف شهرستان که بالغ بر شش هزار واحد صنفی را شامل می شود نهایت قدردانی را داریم زیرا با توجه به اینکه در پیک روز های کاری خود اقدام به تعطیلی مغازه های خود به صورت خودجوش کردند و مانع از به خطر افتادن سلامت خود و دیگر همشهریانشان شدند نشان از درایت و فرهنگ شاخص این شهرستان مرزی می باشد.
وی ادامه داد: اکنون تعداد بیماران بستری در بخش کرونای بیمارستان آستارا از ۱۰۰ نفر به ۱۰ نفر تقلیل پیدا کرده است و این آمار نتیجه مدیریت صحیح ستاد مقابله با کرونا در شهرستان، کادر درمانی بیمارستان و همراهی تمام مسئولان و مردم می باشد که امیدواریم با ادامه این روند در روزهای نزدیک بیماران مان به صفر برسد.
فرماندار آستارا افزود: طبق برنامه ریزی های انجام شده از سوی دولت محترم هیچ کمبودی تاکنون در فروشگاهها از نظر تامین مایحتاج روزانه مردم نداشتیم و طبق پیش بینی های انجام گرفته تا یک سال هم منابع لازم جهت تامین این مواد مورد نیاز را داریم.
رستم زاد تاکید کرد: صنف‌های پرخطر به هیچ وجه نباید تا اعلام بعدی ستاد ملی مبارزه با کرونا فعالیت داشته باشند و متولیان این امر نباید با این موضوع مماشات کنند و صنف های کم خطر نیز با مراجعه به سایت وزارت بهداشت و ثبت نام در آن منتظر اعلام نظرات کارشناسی باشند.
وی ضمن قدردانی از نیروهای انتظامی، مرزبانی، هلال احمر و سپاه در خصوص اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در ورودی استان گیلان و گردنه حیران گفت: طبق مصوبه ستاد مبارزه با کرونا از ورود خودروهای غیر بومی به شهرستان جلوگیری می شود.
وی در پایان بار دیگر از کسبه و بازاریان شهرستان مرزی بندر آستارا به دلیل رعایت کامل مصوبات ستاد مقابله با کرونا قدردانی کرد و اظهار امیدواری نمود با اعلام ریاست محترم جمهور در خصوص اختصاص بودجه ۷۵ هزار میلیارد تومان در قالب تسهیلات کم بهره هر چه سریعتر دولت تمهیداتی را فراهم نماید که این تسهیلات در جهت حمایت از کسبه و بازاریان تخصیص یابد و در اختیارشان قرار گیرد.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code