لزوم حساسیت و مسئولیت جوانان نسبت به رای مردم در بحران ها

وقتی میگویم ما باید کرونا را شکست دهیم به قلب مردمانم سرزمینم ایمان دارم، چون میتوانیم و روزی همین جوانان ماندند و ایستادند همچو لاله ی پرپر شده به پرچم و خاک ایران قدرت بخشیدند و خون دل ها خوردند و جان داداند و پر کشیدند.

 

گیل خبر/ صابر حسن پور

مدتی است با خود می اندیشم که ما جوانانی که نام خود را جوان انقلابی یا به نحوی دیگر جوانان نسل سوم انقلاب نامیده ایم در قبال همین مردم عزیزی که ما برایشان شور انتخاباتی ایجاد کردیم و خیابان را بستیم و پوستر پخش کردیم و در این کیمته و آن معاونت فعالیت کردیم ، احساس مسولیت داشته ایم؟! توانسته ایم آن طور که سنگ خیلی چیزها را به سینه زدیم، عمل کنیم؟
آری، ما نسبت به هرکس و هر شخص در هر پست و مقامی بیشتر مسئولیم و بار این مسولیت که اگر آن را نادیده بگیریم بی شک در دوفردای دیگر از همین روزگاران اگر این ویروسی که فقط احساس قدرت میکند مجال زندگی و بقای امید را که داشتیماز چنگمان بیرون نیاورد! گریبانمان را میگیرد و کمرمان را میشکند و چیزی جز شرمندگی برای خودمان در مقابل پروردگارمان نمی ماند.
واقعا این ویروس توهم قدرت و اقتدار دارد، و ما مردم ایران زمین دوران سخت و جنگ و اندوه کم به خودمان ندیده ایم و تمام این ها را دست در دست هم گذراندیم و پرچم پیروزی برافراشتیم. وقتی میگویم ما باید کرونا را شکست دهیم به قلب مردمانم سرزمینم ایمان دارم، چون میتوانیم و روزی همین جوانان ماندند و ایستادند  همچو لاله ی پرپر شده به پرچم و خاک ایران قدرت بخشیدند و خون دل ها خوردند و جان داداند و پر کشیدند.
امروز ما جوان آن زمان که در بحبوحه  انتخابات و بواسطه فعالیت هایمان که اگر بشود اسمش را در این روزهای تلخ که معرفت رنگ و بویی ندارد سیاسی گذاشت، مردم را حلوا حلوا کرده ایم و چنان شوری برای آرای پاکشان ایجاد کردیم که دیگر خیال خودمان هم جمع میشد که همه چیز خوب است و این سری با تمام سری ها توفیق دارد، اما باید گفت که خیر مردم عزیزمان به ما اعتماد کردند، به حرف هایمان بها دادند، به قول هایمان دل بستند و امیدشان را به همین چیزها گره زدند.ما جوانان مسولیم چون در این ایام روزها و شبهایی را که سپری میکنیم از هر انتخاباتی انتخابات تر است و از هر حزب و جناحی ، مینواند تشکیلاتی تر باشد. اینجاست که پای ایران و ایرانی و جانش در افکارم نقش میبندد و هرچه کلنجار میروم نمیتوانم آن رای ای که با یک جمله از سوی ما بر کرسی نشست را نادیده بگیرم.ما مسولیم چون جواب اعتماد ،اعتماد است. جوانان به پا خیزید و این بار برای سلامت و ناموسمان جوری دیگر بجنگیم، همانطور که در دوران هشت سال جنگ تحمیلی برای سلامت و ناموس و پا برجا بودن آب خاکمان جوری دیگر در مقابل توپ و گلوله جنگیدند.
مردم به ما رای اعتماد دادند و این خط مقدم جبهه ما است. همیشه جوانان نشان دادند که با یک یا علی هر دستاوردی که بخواهند برای برای سرزمین و ملت ایران رقم میزنند، امروز هم ایران و ملت ایران به ما جوانان بیشتر از هر زمانی نیاز دارد و باید از هر خدمتی که در توان داریم برای هموطنان و هم نوع خویش دریغ نکنیم.
و در آخر باز هم باید بگویم ما جوانان نسبت به رای اعتماد مردم مسولیم.

از آن بُرد گنج مرا، دزد گیتی
که در خواب بودم گهِ پاسبانی

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code