معاون سیاسی امنیتی فرماندار رشت خبر داد:
۱۳۹۹/۰۱/۱۱ ۲۲:۲۶ چاپ

معاون سیاسی امنیتی فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه بیش از ۹۰ درصد از واحدهای صنفی شهرستان همکاری خوبی با ستاد مقابله با کرونا داشته اند، گفت: برخورد با واحدهای صنفی متخلف تداوم خواهد داشت.


گیل خبر/ معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار شهرستان رشت در جلسه ستاد مقابله با کرونای این شهرستان که با حضور روسای اتحادیه های صنفی شهر رشت برگزار شد با تقدیر از همکاری و همراهی اغلب واحدهای صنفی با ستاد مقابله با کرونای شهرستان در جهت قطع چرخه انتقال این ویروس، اظهار داشت: در این راستا بالغ بر ۹۰ درصد از واحدهای صنفی شهرستان اقدام به تعطیلی واحدهای صنفی خود کردند.

فریبرز سعیدی کیا افزود: برخورد قانونی با اصنافی که به تذکرات مکرر کمیته بازرسی ستاد مقابله با کرونا بی اعتنا هستند تداوم‌ خواهد یافت و واحد صنفی آنان پلمپ خواهد شد.

وی ادامه داد: پیشنهاد کشیک برخی از صنوف در ستاد مقابله با کرونای شهرستان پیشنهاد و در خصوص آن تصمیم گیری خواهد شد.

معاون سیاسی امنیتی فرمانداری رشت با اشاره به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و جلوگیری از ورود خودروهای غیر بومی به استان گیلان و ممانعت از ترددهای غیر ضرور بین شهری، از آحاد شهروندان خواست: از ترددهای غیر ضرور در سطح شهر پرهیز نمایند تا هرچه سریعتر بتوانیم موفق به کنترل این بیماری در سطح شهرستان شویم.