مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری اصفهان گفت: جوانی ۲۴ ساله از دو سال و نیم پیش با ایجاد مزاحمت برای همکاران ما سبب اختلال در کار نیروهای ما و نیز بی‌احترامی مکرر به آن‌ها می‌شد که با تلاش نیروهای انتظامی بازداشت شد.

گیل خبر/ محسن گلابی در خصوص دستگیری و شناسایی یکی از مزاحمان تلفنی چندین ساله سازمان آتش‌نشانی اصفهان گفت: این فرد از دو سال و نیم پیش با ایجاد مزاحمت برای همکاران ما سبب اختلال در کار نیروهای ما و نیز بی‌احترامی مکرر به آن‌ها می‌شد که با تلاش نیروهای انتظامی بازداشت شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری اصفهان ادامه داد: این مرد ۲۴ ساله ساکن اصفهان بوده و در این مدت اقدام به اعلام آتش‌سوزی‌های کذب و متأسفانه ناسزاگویی به کارکنان آتش‌نشانی می‌کرد.

وی تصریح کرد: تعداد دفعاتی که این فرد طی این مدت برای ۱۲۵ مزاحمت ایجاد کرده بود، بیش از ۱۹۰۰ بار بود و هرچند ما به این فرد فرصت زیادی برای دست برداشتن از این کار دادیم اما متأسفانه اصرار به مزاحمت از سوی فرد خاطی زیاد بود و درنهایت با ارسال نامه از سوی آتش‌نشانی به دادستانی اصفهان، این موضوع پیگیری و فرد خاطی بازداشت شد و هم‌اکنون در زندان مرکزی است.

گلابی بیان کرد: انگیزه و قصد او از این کار توسط نیروهای انتظامی و قضایی در دست بررسی است و موارد مزاحمت‌های برای آتش‌نشانی اصفهان وجود دارد اما میزان مزاحمت آن‌ها قابل قیاس با فردی که اکنون بازداشت‌شده است، نیست.

 

فارس

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code