باشگاه ملوان انزلی با چالشی بزرگ مواجه شده و بدهی چهارصد میلیون تومانی به سرگئی پاشنکو این باشگاه را در آستانه کسر امتیاز قرار داده است.

گیل خبر/ فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) با ارسال نامه‌ای به باشگاه ملوان انزلی و ضرب‌الاجل یک‌ماهه برای پرداخت بدهی این باشگاه به سرگئی پاشنکو، قوهای سپید را با چالش دشوار در روزهای کرونایی قرار داده است.

پاشنکو متولد کشور مولداوی بوده و در فصول ۹۱-۹۲ و ۹۴-۹۵ وظیفه سنگربانی تیم فوتبال ملوان انزلی در رقابت‌های لیگ برتر را بر عهده داشت؛ گلر اسبق ملوانان پس از عدم دریافت مطالبش به فیفا شکایت برده و قسط اول قرارداد این بازیکن پس از شکایت وکیل این بازیکن پرداخت شد.

ملوانان از پرداخت قسط‌های بعدی مطالبات پاشنکو سرباز زده و اینک با ضرب‌الاجل یک‌ماهه فیفا برای پرداخت مطالبات گلر مولداویایی مواجه شده‌اند؛ ۹۵ میلیون تومان باقی‌مانده قرارداد سال ۲۰۱۵ و ۲۴۰ میلیون تومان باقی‌مانده قرارداد سال ۲۰۱۷ پاشنکو در تیم ملوان به انضمام پنج درصد سود دیرکرد ماهیانه، قوهای سپید را با بدهی ۴۰۰ میلیون تومانی مواجه کرده است.

مشکل نقل‌وانتقال ارز به علت تحریم‌ها، تعطیلات نوروزی و شرایط ویژه کشور به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا ملوانان را در وضعیت بغرنجی برای پرداخت بدهی قرار داده است؛ بدهی که در صورت عدم پرداخت می‌تواند منجر به کسر امتیاز تیم نیم‌قرنی خطه شمال کشور شود.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code